1 Skirt 5 Looks || Lookbook #1


Hee! Voor vandaag heb ik weer iets nieuws.. Ik heb met één rokje vijf outfits gemaakt. Hierbij heb ik geprobeerd om wat verschillende soorten outfits te maken, ik weet niet helemaal zeker als dat super goed is gelukt alleen. Maar, ben je benieuwd wat voor soort looks ik heb gemaakt met dit rokje? Lees dan snel verder!



Ik heb voor dit Lookbook gebruik gemaakt van een rokje wat ik afgelopen vrijdag heb gehaald bij de H&M.. Het is een simpel zwart rokje en kostte 9.99 euro. Maar, laten we snel beginnen!

De eerste look zou ik zelf niet super snel dragen omdat ik hem niet heel erg leuk vind. Maar, deze look bestaat uit een simpel wit shirtje met de tekst: SELF SERVICE ONLY en een houthakkersbloesje.

Shirt: 7.95 euro bij de Zara
Houthakkersbloesje: 19.95 euro bij de Zara













Nog iets wat ik niet super snel zelf zou dragen doordat ik niet zo hou van sweaters op rokken. Toch vind ik het verder best wel een leuke look.

Sweater: 19.95 euro bij H&M

Trouwens, ik heb deze sweater al best wel lang niet meer gedragen. Telkens als ik hem draag en dan met mijn armen ergens op leun krijg ik allemaal afdrukken van het patroon van deze sweater. Niet erg fijn..







Dit is dan een look die ik wel zelf zou dragen. Sterker nog, vorig jaar droeg ik dit soort looks best wel vaak en ik denk dat wanneer het weer beter is ik zoiets ook wel weer ga dragen.

Shirt: 12,99 euro bij de H&M











Dit is al een wat ouder shirt wat ik aan heb.. Volgens mij heb ik hem al sinds twee of drie jaar geleden. Het vest heb ik net nieuw. Ik zou deze look wel eens zelf kunnen dragen, alleen niet super vaak.

Shirt: Ik weet de prijs niet, New Yorker
Vest: 14 euro bij de Primark




En tot slot deze look. Dit is zeker iets wat ik zelf zou kunnen gaan dragen.. Ik vind streepjes altijd ontzettend leuk staan bij zwarte rokjes. Ik denk dat dit één van mijn favoriete looks is van deze blogpost.


Shirt: 5 euro bij de Primark










En dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik ben namelijk van plan om meer van dit soort artikelen te gaan maken, maar dan met bijvoorbeeld een shirt of een ander kledingstuk. Als je suggesties hebt laat dat dan zeker achter in de reacties. xo Nienke'


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top