10 DINGEN WAAR IK ME AAN ERGER


Hello! Voor vandaag leek het me wel leuk om tien dingen waar ik me enorm aan kan ergeren met jullie te delen. Dit gaat over verschillende dingen, waaronder (natuurlijk) mensen en school. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 1. Discriminatie
Dit is direct één van de dingen waar ik me het meeste aan erger. Ik kan echt niet tegen discriminatie, ik snap het nut ervan niet en ik ga er (meestal) dan ook snel tegen in. Discriminatie vind ik grote onzin, ik erger me er dan ook dood aan. Kijk, om sommige grappen kan ik ook wel lachen maar als je er telkens opnieuw over begint. Net zoals alle vluchtelingen zouden ineens verkrachters zijn, ik denk dan als enige wauw.


2. Negatieve denkers
Ik kan zelf best wel negatief zijn maar je kunt ook te negatief zijn. Je verkloot niet elke toets die je maakt, je hebt niet altijd pech en het gaat niet altijd mis. Ik zeg dan ook best vaak positieve energie, maar dat is meer als grap. Alleen, geloof mij maar het gaat niet altijd mis.


3. Brugklassers
Ik was één van de vreselijkste brugklassers ooit, zo'n geval dat door de gangen rende en schreeuwde. Gelukkig is die tijd voorbij en erger ik me dood aan alle brugklassers die net zo zijn als ik toen was. Vreselijk, ik denk dat iedereen zich ook dood heeft geërgerd aan mij..


4. Fietsers
Wat mij betreft kunnen sommige mensen echt niet fietsen. Vaak fietst een hele groep met zijn allen naast elkaar en ook nog eens super sloom, dan kan ik er niet echt makkelijk langs en erger ik me ook al snel.

5. Leraren
Ik kan me zo erg ergeren aan leraren. Van die leraren die nog even een toets opgeven want ik heb het nog niet druk genoeg.. Klik trouwens hier voor een leraren be like artikel wat ik een tijdje terug heb geschreven!

6. Kinderen die denken dat ze alles zijn
Ik ken een paar van dit soort kinderen.. Ze zitten allemaal nog op de basisschool en voelen zich helemaal stoer want ze zijn en beetje de oudsten van de school. Wat doen ze dan, ze gaan denken dat ze boven de rest staan omdat zo oh zo cool zijn. Vaak komt het er op neer dat ze domme opmerkingen over je maken achter je rug om, stoer. 

7. Slechte tv programma's 
Tegen bepaalde programma's kan ik echt niet. Van die dingen waar je bijvoorbeeld van ten voren al precies weet wat er gaat gebeuren, wie er gaat winnen maar ook tegen super neppe programma's. Bijvoorbeeld achter gesloten deuren, oh man mijn humeur daalt hiervan echt heel erg.

8. Youtube reclame
Ik kan hier echt niet tegen! Dit is super erg. Ik zit heel erg veel op Youtube maar de reclames, man oh man. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar iets van honderd keer dezelfde reclame gezien, kom op doe dan nog een beetje verschillende reclames.

9. Fake pranks
Doemaarfaken. Sorry maar dit is gewoon liegen tegen je kijkers op Youtube en daar irriteer ik me dood aan. Je fans die je steunen verdienen echte pranks.

10. De kippen
Wij hadden drie kippen, inmiddels hebben we er nog maar twee. Alleen ik heb zo'n haat aan die beesten, ik vind ze er wel leuk uitzien en ze zijn wel cute. Maar, ze maken me elke ochtend wakker en ze poepen letterlijk overal!

Dan waren dit tien dingen waaraan ik me erger! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Sorry dat ik gisteren niks heb gepost, ik heb het wat drukker met school omdat dat morgen weer begint. Fuck my life.. Ik haat school nu alweer, so fuck my life. xo Nienke 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top