Cadeau tips voor vriendinnen!


Hee! Ik vind het altijd ontzettend lastig om wat leuks te halen voor verjaardagen van mijn vriendinnen en al helemaal als mijn vriendinnen zelf niet weten wat ze willen. Ik kan dan ook echt lang door winkels heen lopen en alleen maar twijfelen en twijfelen over wat ik moet halen. Gelukkig doe ik dit soort dingen vaak samen met andere vriendinnen waardoor je veel meer mogelijkheden hebt, maar wij doen vaak ook wat anders er nog bij.. Wij proberen altijd iets leuks of geks erbij te doen. Ben je benieuwd naar leuke cadeaus? Lees dan snel verder!
 
1. Als allereerste een wat creatiever cadeau, ik heb dit voor twee van mijn vriendinnen gedaan. Een video maken, gewoon een kort filmpje van ongeveer vijf minuten.. Je kunt heel simpel wat foto's van jullie vriendinnengroep (of van jullie twee), wat domme foto's van je vriendin en wat grappige filmpjes van je vriendin achter elkaar plakken en er een muziekje onderzetten. Dit kun je doen met verschillende video bewerk programma's. Ik vind dit een super leuk cadeau om te geven omdat het best wel persoonlijk is! Je kunt de DVD/CD dan branden en je kunt hem in een hoesje doen.

2. Iets met foto's! Wat dan ook, (bijna) alles met foto's is super leuk. Je kunt een fotoboek maken (online of met de hand), vooral als je er een leuk tekstje bij zet. Ik heb ooit eens in een soort notitieboekje allemaal foto's geplakt en samen met vriendinnen allemaal een leuke, persoonlijke tekst eronder gezet.

3. Een kleine route uitzetten, op een paar plekken staat iemand of een klein groepje. Daar moet de jarige een opdracht uitvoeren en krijgt een leuk cadeau.

4. Een grabbeldoos, gooi allemaal leuke en ook minder leuke dingen in een doos en laat de jarige erin grabbelen. Tip, bij de Action verkopen ze van die slijmerige dingen waardoor het erg naar aanvoelt en daardoor schrikt de jarige zich dood.

5. Ook leuk is gewoon om super random domme dingen in te pakken en tussen de echte cadeau's te doen. Denk hierbij aan dingen zoals een tampon, gras, aarde of weet ik veel wat. De Action heeft ook wel allemaal van dit soort domme dingen.

Dan heb je wat grappige dingen om er bij te doen, of iets leuks. Trouwens, entree is ook belangrijk. Bij mijn verjaardag dit jaar kwam één van mijn vriendinnen met een vuilnisbak en daarin zat een andere vriendin van me. Ik heb ook wel eens over een straat gelopen met een hele grote doos en ben vervolgens samen met vriendinnen zingend binnen gekomen. Entree is dus ook belangrijk :) Of je doet een dansje, haha.

 Maar, wat is nou ook superleuk om te geven? Nou dat is niet super moeilijk en daarom heb ik wat leuke dingen voor jullie op een rijtje gezet!

1. Een tegoed bon, bijvoorbeeld voor de H&M of voor een bioscoop! Hoe groter de groep is waarmee je het doet hoe meer geld je hierin kunt investeren. Je moet natuurlijk wel een beetje kijken naar wat je vriendin zelf leuk vindt!
2. Victoria Secret of een ander geurtje wat je vriendin graag wilt. Nogmaals met hoe meer je bent hoe meer je kunt uitgeven. Je kunt met een wat grotere vriendinnengroep ook erg leuk een bekend geurtje halen, bijvoorbeeld Ari.
3. Telefoonhoesjes, als je vriendin dit leuk vind. Een vriendin van mij vindt telefoonhoesjes namelijk erg leuk en heeft er ook veel gekregen dit jaar.

4. Make up.. Ik ben zelf best wel van de make up en heb ook best wel veel make up gekregen voor mijn verjaardag. Je kunt hier een leuk make up tasje bij doen en alles goed dik inpakken om je vriendin nog wat te plagen, haha.
5. Iets wat ze zelf graag wilt, als advies geef ik je echt om haar te vragen wat ze wil. Hier kun je soms best wel veel van halen namelijk.
6. Eten! Sowieso eten. Het wordt bijna altijd wel gegeven, bijvoorbeeld lekker veel chocola of iets wat je vriendin gewoon heel erg lekker vindt.
7. Decoratie voor in haar kamer. Een leuke plant, een fotolijstje of heel iets anders. Het is altijd leuk om te krijgen vind ik zelf.
8. Iets wat te maken heeft met de hobby's van je vriendin.. Als je vriendin graag tekent doe haar dan een tekenblok en potloden.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze tips! Ik doe best vaak wat met deze tips qua cadeaus. xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top