Hema Foundation 02 || Review

Hee! Afgelopen week heb ik een nieuwe foundation gehaald omdat ik niet heel erg tevreden was over de foundation die ik had. Ik had namelijk een Essence foundation, deze vond ik veel te veel naar het oranje neigen. Dus, nu heb ik deze van de Hema gehaald! Mijn zusje was er namelijk wel enthousiast over dus ik dacht laat ik hem ook eens proberen. Benieuwd naar wat ik er van vind? Lees dan snel verder!


De foundation werkt erg fijn vind ik. Ik heb hem natuurlijk nog maar net maar tot nu toe ben ik er wel erg blij mee. Hij dekt heel erg goed, heeft een mooie kleur en is ook mooi egaal. Het is daarin dus zeker een aanrader. De foundation werkt fijn, doet wat die hoort te doen en is dus zeker heel erg fijn.

Wat ik wel iets minder vind aan deze foundation is de geur, hij is niet geparfumeerd en dat kan ik wel een beetje merken. Ik vind hem echt niet lekker ruiken! Maar, nadat je hem hebt aangebracht is de geur wel snel weer weg.. Dus, je hebt er in principe niet veel last van. Maar, de Hema mag de geur wel ietsjes aanpassen.

Wat ik persoonlijk ook iets minder vind is dat het een tube is, dit is best onhandig en hierdoor is hij snel wat viezer. Ik maak het nu elke keer schoon na het gebruik alleen ben ik bang dat ik dit eens vergeet, als ik hem bijvoorbeeld op doe voordat ik naar school ga en haast heb. Niet erg handig dus. Maar daar moet je maar van houden.






Het design vind ik ook prima! Hij is mooi neutraal en duidelijk. Wat ook een enorm pluspunt is is dat het niet op dieren is getest. Dus, ik raad jullie allemaal deze foundation aan. Hij is superfijn, goed dekkend en blijft lang zitten. Een echte aanrader dus!

Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan deze review.. xo Nienke'




CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top