I LOVE SLEEPING TAG


Hee! Als er iets is wat ik graag doe dan is het slapen wel, heerlijk uitslapen en rustig in mijn bed liggen.. Jammer genoeg kan dat niet altijd, thanks to school. Maar toen ik deze tag tegen kwam op SO JUUL  leek het me wel erg leuk om deze tag ook eens te maken. Terwijl ik dit schrijf zit/lig ik ook al in bed dus tja, laten we snel beginnen!


1. Hoelaat ga je meestal naar bed?
Ik ga rond negen uur naar boven, dan lig ik rond half 10/ kwart over 9 in bed. Maar dan blijf ik eerst nog een tijdje gewoon op mijn telefoon, ipad en laptop.

2. Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Nadat ik boven ben ga ik als eerst even naar de wc, haal ik mijn make up er af en poets ik mijn tanden. Daarna pak ik mijn schooltas in voor de volgende dag, dan kleed ik me om in mijn pyjama. Als ik dan in bed lig ga ik meestal tot half elf nog op mijn laptop, telefoon en ipad. Daarna probeer ik in slaap te vallen.

3. Wat doe je als je niet kan slapen?
Dat komt nogal vaak voor haha. Ik verveel me meestal dan heel erg en ga over random dingen nadenken of ik ga stressen over school. Vaak luister ik dan ook naar de muziek die ik heb opstaan.

4. Wat is je favoriete slaaphouding?
Ik slaap altijd op één van mijn zijden of op mijn buik.

5. Waar mag je jouw voor wakker maken?
Eten wat ik lekker vind en voor iets belangrijks, anders kun je beter uit mijn kamer blijven haha.

6. Hoe laat gaat je wekker s' morgens?
Mijn eerste wekker gaat om 6:55 en dan gaat er nog één om 7:05

7. Snoozen of meteen opstaan?
Na mijn eerste wekker strek ik me vaak uit en drink ik water, check ik mijn telefoon ook even. Als mijn tweede wekker gaat probeer ik op te staan maar het komt vaak voor dat ik dit nog vijf minuten uitstel.

8. Slaap je uit in het weekend?
Vaak wel. Maar ik slaap uit wanneer ik hier de mogelijkheid voor heb. Jammer genoeg is dat niet vaak doordeweeks. Alleen ben ik best snel wakker, rond een uur of acht/negen, en ga ik dan vaak maar op Youtube.

9. Welke rare dingen doe je in je slaap?
Ik heb geen idee! Eerlijk waar. Ik heb wel eens gesnurkt maar dat lijkt me niet raar, verder heb ik het gevoel dat ik best veel draai.. Maar dat lijkt me ook normaal haha.

10. Hoeveel kussen liggen er op je bed?
Twee. Ik heb één hoofdkussen en er ligt achterop mijn bed ook nog een klein kussentje.

11. Wat heb je aan in bed?
Een simpele Primark pyjama. Op dit moment een kort broekje en een hemdje van de Primark.. Ik kan trouwens echt niet goed tegen lange mouwen en broeken in bed, ik krijg het daar zo heet van.

12. Slaap je met sokken aan?
Heel af en toe als ik buikpijn heb, alleen heb ik die volgende ochtend nooit mijn sokken meer aan om de één of andere reden.

13. Hoe groot is jouw bed?
Ik heb geen idee.. Maar soms vind ik hem wel eens te klein, ik zou graag een tweepersoonsbed willen namelijk. Wel erg leuk aan mijn bed is dat mijn opa hem zelf heeft gemaakt!

14. Wat is het eerste wat je doet als je wakker wordt?
Mijn wekker afzetten en water drinken.

15. Droom je elke nacht?
Ik weet dat iedereen elke nacht zou moeten dromen maar ik merk hier zelf maar weinig van. Ik herinner me bijna nooit mijn dromen en heb heel af en toe maar het gevoel dat ik heb gedroomd. Dus als ik op mijn gevoel zou afgaan, nee.

16. Wat is jouw grootste droom?
Het lijkt mij supergaaf om een bekende blog te hebben! Maar ik denk dat mijn grootste droom toch is om gelukkig te zijn en blijven voor de rest van mijn leven.

En dan was dit de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het in elk geval erg leuk om in te vullen.. Weet je nog een leuke tag die ik eens moet invullen laat hem dan vooral achter in de reacties! Als je deze tag zelf hebt gedaan ben ik ook benieuwd naar jouw antwoorden... xo Nienke' 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top