IK WEET NIET HOE IK DIT MOET NOEMEN #OEPS


Hee! Ik heb eens zin om gewoon een beetje random te schrijven voor dit artikel, oftewel niet echt iets waar ik lang over nagedacht heb maar ik typ maar wat. Wat over toetsweek, dat het langer licht blijft en nog wat meer random dingen. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik heb echt een haat liefdesrelatie met de zomertijd; ik ben zo moe en geef dus veel voor wat extra slaap maar het is wel weer langer licht waardoor ik langer de tijd heb om foto's te maken. Vorige week kon ik nog niet eens foto's maken rond 6 uur en nu heb ik tot ongeveer half 8 om goede foto's te maken.. Waarom kan er niet iets zoals een zomer/wintertijd bestaan waarin je lang licht hebt en lang kan slapen.






Jammer genoeg is mijn toetsweek ook weer beginnen, fuck my life. Nog een haat liefdesrelatie van mij, toetsweek. Ik heb namelijk een geweldig rooster in deze week (1-3/5-7/1-3/5-7/1) maar al die toetsen zijn wel heel wat minder. Ik heb het gevoel dat ik deze toetsweek wel redelijk kan gaan maken, alleen is mijn concentratie niet bijzonder goed afgelopen tijd. Ach, met zo'n chill rooster heb ik tijd zat om te leren dus het lukt vast wel.

Ik probeer sowieso altijd een beetje positief in de toetsweek te gaan omdat als ik van ten voren al denk dat ik alles super slecht ga maken dan wordt het ook niet echt wat. Maar, ditmaal denk ik er op zich wel positief over en daarbij heb ik redelijk veel tijd om alles te leren. Ik ken ook wel mensen waarbij de tijd veel minder is.





Ik heb vandaag ook een nieuwe ontdekking gedaan, Franse muziek. Geen idee waarom maar ik vind het best wel fijn om naar te luisteren, misschien wel omdat ik er geen kut van snap omdat ik heel slecht ben ik Frans. Maar, ik kan er echt goed naar luisteren. Ik zoek nog een goede Franse afspeellijst op Spotify (help me als je er één weet!).. Op dit moment luister ik naar het album van Stromae en dan bedenk ik me dat ik te graag Spotify Premium wil hebben omdat ik een hekel heb aan reclame. Waarom gunnen ze mensen geen gratis muziek zonder al die reclame :(

Ik kijk ondertussen naar Idols en wauw wat kunnen mensen gemeen zijn... Even serieus, soms moet je je mening iets meer voor je houden. Oké, even vijf minuten verder.. Te gemeen, te gemeen, veel te gemeen. Ik vind het gewoon naar om die mensen zo gemeen te zien doen.





Wat een vreselijk random artikel is dit trouwens, ik wist gewoon niks om even te schrijven. Ik weet trouwens niet eens een fatsoenlijke titel voor dit bericht, ik denk er serieus over na om te gaan voor zoiets als: ik weet niet hoe ik dit moet noemen. Is dat slecht? I guess.

Weet je wat ik echt verschrikkelijk vind, een groot deel van de Youtube Community. Ik heb echt zoiets van bemoei je niet met elkaars content en ruzies (kuch kingalert kuch). Maar als ik hierover ga beginnen ben ik morgen nog niet klaar, oeps. Ohja, elke foto in dit bericht is door mij gemaakt :)

Dan ga ik nu afsluiten! Ik weet niet wanneer het volgende bericht online komt omdat ik graag goed bezig wil met de toetsweek (oké eigenlijk wil ik dit liever niet, fuck school). Maarja, tot het volgende bericht! xo Nienke

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Succes met de toetsweek naamgenootje! Leuk om iemand te vinden die ook Nienke heet en blogt. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga ook eens op jouw blog kijken en inderdaad leuk dat we allebei Nienke heten en bloggen haha. Liefs!

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top