Lippenstift Stash

Als ik nog maar één make up product mocht dragen dan zou er een hele grote kans zijn dat ik voor lippenstift kies. Eerlijk waar, ik ga niet meer de deur uit zonder lippenstift. Ik vind lippenstift gewoon echt één van de fijnste make up producten! Daarom leek het me wel eens leuk om mijn lippenstift stash met jullie te delen.. Ik heb misschien niet super veel, maar ja laten we maar snel beginnen! Benieuwd? Lees dan snel verder!
 





Omdat ik een paar lippenstiften hiervan al een tijdje heb zijn ze natuurlijk niet meer heel erg mooi. Om eerlijk te zijn, de wat oudere lippenstiften zien er niet meer uit.. Oeps. Ik was eerst super onhandig in lippenstift op doen, het zat bijna wekelijks wel een keer op mijn tanden maar ook molde ik bijna elke lippenstift die ik toen had. Dan liet ik ze vallen, draaide ik ze niet goed in en drukte ik gewoon de dop erop. Daarbij, de twee eersten die ik had zijn helemaal plat. Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen..

Qua lippenstift ben ik een grote fan van Essence, bijna al mijn lippenstift is dan ook van Essence! Van Essence heb ik: Long Lasting Lipstick 01 / 13 / 07 / 03. Van de Essence lijn Sheer and Shine Lipstick heb ik: 12 en 13. En van de wat nieuwere lijn (Essence Matt Velvet) heb ik nummer 07.
Ik vind de lippenstift van Essence altijd erg fijn, ze hebben een prima kwaliteit en gaan niet super snel van je lippen af.

Ik heb ook nog een lippenstift van de Etos Color Care, daarvan heb ik: Back To Business. Deze is ook één van mijn favoriete lippenstiften! Hij is mat en ik vind de kleur supermooi, ik draag hem dan ook wel veel.

En als laatste heb ik een lippenstift van de Make Up Academie. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van dit merk gehoord voordat ik deze lippenstift kocht, maar ik zocht naar een wat donkerdere kleur. Nou deze is donkerpaars en ook nog eens mat. Ik draag hem niet vaak maar ik blijf hem supermooi vinden! Ik heb het trouwens over: Wild Berry.

Dan was dit mijn lippenstift stash, ik wil hem trouwens nog erg graag uitbreiden met een lippenstift van Mac alleen vind ik deze te duur om zo even te halen.. Mac maak je producten goedkoper :)) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! xo Nienke


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top