Monthly Favorites || February

Hee! Dit is het tweede deel van de Monthly Favorites serie, waarin ik jullie mijn maandelijkse favorieten vertel. Dit kan over van alles en nog wat gaan, zoals muziek maar ook eten. Februari was voor mij echt de maand van de muziek.. Een geweldig nieuw album & ik heb ook nog een ander leuk lied ontdekt. Benieuwd? Lees dan snel verder!


bron 



Dit album is echt het album wat ik het meeste heb geluisterd in februari.. Inmiddels heb ik mijn favoriete songs van dit album ook in verschillende afspeellijsten van mezelf gedaan. Maar wat een prachtig album! Ik vind het supermooi en luister er ook graag naar. Dit album is dus zeker een aanrader als je het mij vraagt!




 Ik vind dit zo'n mooi lied! De tekst.. Hoe het is gezongen en het hele idee erachter. Prachtig dit, echt waar! Ik heb hem pas een weekje geleden ontdekt maar ik luister het bijna de hele dag door. Ik vind dit lied echt supermooi! 

 Ik denk dat dit mijn favoriete foto is van de foto's die ik heb gemaakt deze maand. Ik vind hem best wel goed gelukt.. Sowieso vond ik het ook leuk om deze foto te maken, jammer genoeg hebben we deze bloem niet meer in huis. Maarja, we hebben nog wel anderen :)






 Deze lippenstift heb ik wel niet zo vaak gedragen afgelopen maand! Normaal gesproken wissel ik het nogal af qua lippenstift.. Om de twee dagen draag ik wel een andere maar deze draag ik echt super vaak!

Ik vind de kleur supermooi. Ook het feit dat die mat is maakt hem nog leuker. Ik heb hem trouwens ook gereviewd, dat kun je hier lezen:

 Etos Color Care


Mijn favoriete gebeurtenis van deze maand.. Dat was zeker weten toen ik mijn telefoon terugkreeg. Ik moest mijn telefoon aan het begin van de maand inleveren bij de T-Mobile zodat die gerepareerd kon worden, dus toen was ik hem een week kwijt. Ik kan jullie eerlijk vertellen, ik was super blij toen ik hem terug had. Nou eigenlijk heb ik een nieuwe van de T-Mobile gekregen maar ik was gewoon blij om weer zo'n zelfde telefoon terug te hebben.

Dit gaat sowieso mijn favoriete outfit worden ook al heb ik het pas sinds afgelopen vrijdag.. Ik voel dat gewoon aan, haha. Maar, deze broek is sowieso één van mijn favoriete aankopen! Ik wou al heel erg lang een broek met gaten erin en nu heb ik er ook eindelijk één!

Mijn favoriete schoolmoment, is sowieso dit cijfer! Ik stond onvoldoende voor scheikunde en ik baalde daar best wel van.. Toen kregen we een SO over afkortingen van elementen en heb ik er best wel goed voor geleerd. En tja, als je hard werkt kun je resultaat verwachten ;) Ik ben hier in elk geval superblij mee en gelukkig sta ik hierdoor weer voldoende! Maar, nu kan ik lekker een weekje relaxen want ik heb vakantie..

En dat was het alweer voor deze monthly favorites! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.. xo Nienke'


CONVERSATION

4 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top