NIENKE BLOGT 1 JAAR !

Het is eindelijk zover! Nienke Blogt is 1 jaar oud vandaag! Het is precies een jaar geleden sinds ik het eerste bericht op mijn blog heb geplaatst. Vandaag wil ik een beetje terugblikken op hoe mijn blog is veranderd.. Benieuwd? Lees dan snel verder!
 

Best wel apart eigenlijk, voor mijn gevoel is mijn blog eigenlijk nog niet al een jaar oud. Maar, het is wel zo! Ik weet nog in elk geval dat toen ik begon met bloggen het weer een stuk beter was, haha. Maar even serieus, ik kon toen de hele dag door foto's maken en nu moet ik wel echt rekening houden met de tijd (wat niet altijd lukt, thanks to school). Maar hey, mijn blog is een jaar en door het jaar super erg veranderd!


Dit was één van de eerste foto's die ik van mezelf op mijn blog zette. Dit was vorig jaar 13 mei (toevallig op de verjaardag van mijn zusje haha). Ik vond deze outfit toen zo leuk terwijl ik hem amper heb aangehad de laatste tijd, dat ligt dan ook weer aan het weer.

Ik kwam in het begin van mijn blog altijd aan met wat kortere (of juist te lange) artikelen waarbij ik wat vertelde. Ik denk dat ik er wel op vooruit ben gegaan qua waarover ik schrijf en hoe ik schrijf. Eerder lette ik ook weinig op mijn spelling en de lay out van het artikel. Dit is wel veranderd want oh man, ik vind de lay out super belangrijk!

Ook het design van mijn blog heeft vele veranderingen doorstaan. Toch ben ik vaak terug gekomen op hetzelfde. Dan deed ik eens een maandje een nieuwe achtergrond maar kwam ik vaak terug op hetzelfde terug. Inmiddels ben ik er wel vanaf maar toch zie ik mezelf er voor aan om er nog eens op terug te komen.


Deze foto is van rond de zomer.. Toen was mijn haar weer mijn eigen kleur ahah. Eigenlijk vind ik best wel jammer dat ik niet eerder ben begonnen met bloggen want het lijkt me wel leuk om blogs te kunnen lezen van mijn brugklas zelf.. Alhoewel die kunnen wel eens heel erg belachelijk zijn dus beter niet.







En dit is dan een recente foto van mijzelf, in vergelijk met de zomer ben ik eigenlijk niet veel veranderd.. Maar, na de zomervakantie had ik een wat langere tijd dat ik super weinig deed met mijn blog. Voor mijn gevoel is mijn blog daarna wat veranderd, ben ik meer echt over mijn mening gaan bloggen over bepaalde onderwerpen. Echter doe ik dit nog steeds niet super erg maar wil ik het wel nog veel meer gaan doen, want tja een blog is om je mening te delen met mensen. Je kunt dus nog sowieso wat rants verwachten op mijn blog..

Dan mijn make up gebruik, oh man wat is dat veranderd sinds ik blog. Eerder droeg ik echt weinig make up maar ik draag steeds meer, oeps. Ik vind het ook gewoon super leuk om nieuwe make up te halen, dat kan ik dan reviewen en natuurlijk gebruiken.


En dan is dat volgens mij waar ik en mijn blog eigenlijk in zijn veranderd dit jaar. Er is vast nog wel meer maar ik kan het nu niet allemaal opnoemen omdat ik niet alles meer zo goed weet. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! En hey, gefeliciteerd met de verjaardag van Nienke Blogt ;) xo Nienke!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top