Personal Update #10 || Vakantie!

Hee! Het leek mij wel eens leuk om weer een personal update te doen omdat het alweer een tijdje geleden is.. Als je dit leest is mijn vakantie weer voorbij en ben ik weer op school, so fuck my life. Maar ik haal nog wat herinneringen op uit de vakantie, dus lets go! 






Deze vakantie heb ik lekker weinig gedaan en heb ik ook flink uitgerust. Door studiedagen had ik vanaf donderdag al vrij waardoor mijn vakantie net wat langer was. Ik wou deze vakantie goed gaan leren alleen dat is er niet echt van gekomen, oeps.

In het begin van de vakantie ben ik naar Enschede geweest om te shoppen, samen met mijn moeder en zusje. De shoplog kun je trouwens hier checken! Die zelfde dag was ik direct bezig met het maken van een OOTD (klik hier om die te lezen). Ik heb deze vakantie veel tijd besteed aan mijn blog, ik hoop dat me dit blijft lukken want nu begint school weer. Ik krijg het aankomende weken best wel druk maar ik hoop dat ik gewoon lekker door kan bloggen!

Op een bepaalde ochtend werd ik wakker en dacht ik van laat ik eens een 1 skirt 5 looks maken. Mijn zusje maakt de foto's (zoals altijd haha).. Hierbij waren we best wat tijd kwijt maar ik vond de resultaten super leuk en ben ook echt tevreden over deze post (klik hier voor de blogpost)! Daarbij was het ook leuk om te doen, maar de hele tijd weer omkleden en omkleden haha. Verder was ik best wel tevreden over de blogposts die in de vakantie online zijn gekomen, weer eens een tag en dus wat meer fashion. 

Op de maandag van de vakantie ben ik naar de stad geweest om nog wat cadeautjes te halen voor een vriendin die afgelopen donderdag jarig was. Toen heb ik ook direct een nieuwe foundation gehaald omdat ik wel een beetje klaar was met die van mij, hij was veel te oranje vond ik. Toen heb ik een paar dagen een beetje niks gedaan, lekker uitgerust dus. Alleen die dinsdag daarop heb ik wel heerlijk in de regen gefietst maarja alles voor voedsel niet waar? Haha.
Toen had ik donderdag de verjaardag van mijn vriendin, een paar anderen waren hier ook bij en dat was dus gezellig!

Vrijdagavond ben ik uiteten geweest met mijn moederskant van de familie, mijn opa en oma waren namelijk een paar weken terug vijftig jaar getrouwd! We zijn naar de wok geweest en dat was erg gezellig. Op zaterdag heb ik opnieuw weinig gedaan, een vriendin kwam even kort langs en de kapper is geweest. Voor de rest heb ik niet veel gedaan.

Vandaag (zondag) heb ik even hardgelopen met mijn vader en ben ik naar een verjaardag geweest. Nu ga ik zo nog maar even leren voor Engels want tja school begint weer. Ik kijk echt niet uit naar morgen, alleen al omdat ik weer vroeg moet opstaan. Fuck my life tomorrow.


En dan was dit de personal update! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.. xo Nienke



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top