RELAX TIPS

Hee guys! De laatste tijd heb ik het eigenlijk best wel druk met school, wat ook te merken is aan dat ik niet meer altijd dagelijks update, en vind ik het soms best lastig om even te relaxen. School blijft namelijk de hele tijd in mijn hoofd, want tja ik haal liever geen slechte cijfers omdat ik over wil gaan. Maar inmiddels heb ik wat dingen gevonden waarvan ik school vergeet en waarvan ik relax, om het zo maar even te zeggen haha. Ben je benieuwd wat mijn tips zijn? Lees dan snel verder!

1. Lezen
Je moet er van houden denk ik, maar ik hou ervan om te lezen. Ik vind het ontzettend fijn om de rust te nemen en te lezen. Dat komt denk ik omdat ik altijd in het verhaal zit waardoor ik alleen aan het verhaal denk en dat vind ik super fijn! Maar, dan ben je wel een goed boek nodig.. Ik kan zelf niet altijd even goed in een boek komen en heb soms snel de nijging om een boek weg te leggen. Op dit moment lees ik het boek van Game Of Thrones en daar kwam ik ook moeilijk in omdat het best wel verwarrend was.

2. Hardlopen
Sinds vorig jaar hardloop ik één keer in de week met een goede vriendin van me, dit is één van relaxte dingen die ik in de week doe. Ik praat altijd heel veel tijdens het hardlopen maar tijdens het hardlopen denk ik eigenlijk alleen na over onderwerpen waarover we het dan hebben en soms wat random dingen. Ik word dan ook echt rustig van hardlopen en vind het heel fijn om het weekend mee te beginnen, ik doe het zaterdag altijd.

3. Je telefoon wegleggen
Ja. Echt waar. Ik kan het zelf helemaal niet! Maar, het kan soms best relaxend zijn. Als ik s' avonds thuis ben heb ik mijn telefoon nog wel naast me liggen maar doe ik er veel minder mee en dan zit ik best wel relaxt. Het klinkt misschien apart maar het is wel zo.

4. Muziek luisteren
Muziek is echt mijn verslaving, vanaf ik opsta luister ik muziek en ik val er ook mee inslaap. Daarbij vind ik muziek ontzettend fijn omdat ik er echt relaxt van word. Ik luister ook tijdens het leren altijd naar muziek omdat ik dan minder snel ben afgeleid.

5. Een serie kijken
Dit is voor mij ongeveer hetzelfde als een boek lezen, als je maar een goede serie hebt. Ik heb dit heel erg met American Horror Story, ik vind dit altijd super leuk en ben dan ook helemaal gefocust op de serie! Hierdoor ben ik weer helemaal relaxt. Dus ben je niet zo van het lezen, zoek dan een leuke serie op!

6. Slapen
De allerbeste tip van allemaal, als je ergens van relaxt dan is het wel van slapen. Kijk uit, er is een kans dat je niet meer uit je relax fase komt doordat slapen best wel verslavend is ;)

En dat waren mijn tips om wat relaxter te worden! Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top