Review || Essence Matt Velvet 07

Hey! Ik ben weer back.. eindelijk. Sorry dat ik een weekje niks heb geupload, ik heb soms gewoon (korte) periodes dat ik me totaal niet kan concentreren op het bloggen en jammer genoeg was het weer zo laat. Maar, hier ben ik weer en jongens voordat we beginnen.. Mijn blog is al bijna 1 jaar oud, donderdag is het weer zover! Maar, laten we snel met het echte artikel beginnen.
Ik heb namelijk een nieuwe lippenstift gekocht en het leek me wel leuk om deze te reviewen! Ik was namelijk best wel benieuwd naar want er is mij vertelt dat deze een beetje op Mac Velvet Teddy zou lijken. Benieuwd, druk dan snel op lees verder!




Ik vind het design van deze lippenstift heel erg mooi! Het is best wel simpel gehouden, maar less is more. De huls van de lippenstift is ongeveer dezelfde kleur als die van de lippenstift zelf. De binnenkant -en waar de lippenstift ook echt in zit- is zwart. Verder zit er nog een zwart rondje om de huls heen in het midden. Sorry, ik ben niet super goed in het uitleggen van het design.

Ik vind het design super mooi! Ik vind dit design mooier dan die van de long lasting lijn denk ik.



Natuurlijk zie je ook direct de E (van Essence) in de lippenstift. Ik vind dit eigenlijk best een leuk kenmerk van de Essence lippenstift.

Dan de kleur, het is een beetje een zacht roze / nude kleur als je het mij vraagt. Op de foto lijkt het misschien wel iets anders.. Ik vind het een hele mooie kleur, het is niet zo'n opvallende kleur en je kunt hem prima dragen.




Dan hier nog een swatch, deze is buiten gemaakt trouwens.

De kwaliteit van de lippenstift is redelijk goed. Je bent niet veel nodig om het goed te laten zitten, het smeert goed uit maar het blijft niet heel erg lang zitten! Vandaag droeg ik hem naar school, het viel me wel op dat het zo was dat die snel minder goed zat. Ik heb hem om de twee lesuren een keer opnieuw opgedaan.



Het is dus een super fijne lippenstift en is ook zijn prijs zeker waard. De lippenstift is 2,39 euro en is te halen bij de Kruidvat. Ik raad hem jullie zeker aan.

Een super mooie kleur, een mooi design en het is ook kwalitatief goed. Zeker een aanrader dus!





En dan was dit het voor vandaag! Als het me lukt post ik morgen weer wat nieuws over Nienke Blogt die één jaar is.. xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top