Review || Primark Blush


Hee! Toen ik een tijdje terug bij de Primark was heb ik deze blush mee genomen.. Ik was eigenlijk heel erg benieuwd naar de make up van de Primark. Omdat ik nog geen blush had heb ik deze meegenomen, daarbij was het ook het enige make up artikel die ik echt leuk vond van de collectie daar. Ben je benieuwd naar mijn mening over deze blush? Lees dan snel verder!


Voordat ik ga beginnen, ik heb nog nooit eerder een blush gehad en weet er dus ook niet superveel vanaf. Maar, laten we nu snel beginnen!

Het allereerste wat ik echt superleuk vind aan deze blush is het design! Het is mooi simpel en ik vind het altijd erg leuk als er een kenmerk van het merk/ de winkel in het make up product verwerkt is. Bij Essence is dit de e, bij Etos staat er gewoon Etos op (qua lippenstift). Bij de Primark is dit dus PS... Ik vind dit soort dingen altijd superleuk om de één of andere reden.
Verder is het design lekker simpel, het is zwart en de bovenkant is doorzichtig. Ik ben altijd wel een voorstander van een simpel design want dat houd het overzichtelijk. Dus het design van deze blush krijgt sowieso een dikke voldoende.

De blush zelf is best wel roze, dit ligt natuurlijk ook aan de kleur die ik heb gekozen. Hij dekt super goed, aan een heel klein beetje heb je al genoeg. Ik had dus de eerste keer iets (lees: veel meer dan iets) te veel op mijn kwast gedaan en was een beetje te roze. De blush dekt dus super goed!
Verder blijft hij ook lang zitten en is de kwaliteit dus eigenlijk super goed! Ik ben zeker tevreden met deze blush en dat voor 2 euro!

Ik had er eerlijk gezegd niet super veel van verwacht, Primark is natuurlijk een kledingwinkel dus ik had echt weinig verwacht. Maar dat valt heel erg mee, het is eigenlijk een prima blush! Ik ben er dus ook meer dan tevreden over.

Even opgesomd wat ik er nou precies van vind:
1. Mooi design
2. Goede kwaliteit
3. Iets te roze
4. Blijft goed zitten

Dan was dit de review over deze blush van de Primark! Heb jij hem ook, zo ja wat vind je er van? Ik ben benieuwd naar jullie mening erover.. xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top