The Fun Questions Tag


Hee! Het is al best wel weer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan en daarom leek het me wel leuk om weer eens een tag te doen. Ik heb ditmaal gekozen voor een tag waarbij jullie me iets beter kunnen leren kennen, haha. Dus, de fun question tag! We gaan het hebben over mijn naam, mijn favoriete drankjes en nog veel meer. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Wanneer ben je jarig?
Op 29 december en ik kom uit het jaar 2000, lekker makkelijk rekenen dus :)

2. Wat zijn je drie favoriete kleuren?
Zwart, mint en pastelroze.

3. Wat zijn je drie favoriete quotes?
Euh, deze is wat lastiger.. Ik denk als eerste: friends come and go, like the waves of the ocean. but the true ones stay, like an octopus on your face. Als tweede: Happiness can be found even in the darkest times if only one remebers to turn on the light (- Perkamentus, Harry Potter) en dan tot slot nog: Bitch don't come to close to the fire, plastic melts.

4. Ben je verslaafd aan Youtube?
Ja! Ik kijk teveel naar Youtube.. Vanochtend begon ik eerst wat videos te kijken over make up routines en toen zat ik ineens allemaal step up videos te kijken..

5. Wat zijn drie van je favoriete series op tv/youtube.
Ik ben echt een serie mens, ik vind American Horror Story op dit moment de allerbeste serie ooit. Daarna komt Grimm en tot slot Teen Wolf.

6. Wat zijn drie kwaliteiten die je leuk vindt bij je beste vriendin?
Eerlijkheid, ik vind het altijd fijn als mijn vriendinnen gewoon eerlijk tegen me zijn. Euh, ik denk gezelligheid en tot slot nog dat ze een beetje dezelfde dingen leuk vinden als ik leuk vind.

7. Vindt je je naam leuk?
Ja.

8. Als je je naam kon veranderen, hoe zal je dan heten?
Nou, ik ben zelf heel erg fan van Engelse en Amerikaanse namen zoals Hayley. Maar ik weet niet als ik zelf zo zou willen heten dus ik denk dat ik mijn naam gewoon zo zou houden.

9. Wat is je fantasie droom?
Euh, dat weet ik eigenlijk niet zo goed haha.

10. Draag je make up?
Ja! Eigenlijk best wel grappig dat ik vroeger helemaal niet van make up hield om echt naar school en zo te dragen.. Ooit gaven mijn tante en oom mij een kleine lipgloss en mascara en was ik zo van dat ga ik echt niet dragen hoor, maar nu ga ik niet meer zonder make up de deur uit.

11. Als je een boek zou schrijven, waarover zou het gaan en hoe zou het heten?
Nou, ik wil nog heel graag eens een boek schrijven! Het zou sowieso iets met sciencefiction te maken hebben denk ik. Een beetje richting dat Hunger Games / Maze Runner / Divergent soort boeken. De titel zou ik echt niet weten.

12. Wat maakt je aan het huilen?
Zielige films. Ik kan er echt niet tegen.. Ik moest huilen bij Spijt, Achtste Groepers Huilen Niet, de Titanic en bij nog wel meer films.

13. Wat maakt je boos?
Als mensen elkaar pesten, onrecht (bijvoorbeeld van Kesha) en discriminatie. Maar ook hoe het er nu aan toe gaat in de wereld en nog wat andere dingen. Ohja en niet te vergeten, sommige brugklassers kunnen me ook echt boos maken. Dan willen ze bijvoorbeeld niet aan de kant voor me of zitten ze weer door de school te rennen (ik was zelf echt een vreselijke brugklasser maarja..)

14. Wat maakt je blij?
Muziek, eten, afspreken met vriendinnen, met familie zijn, bezig zijn met mijn blog, een goed cijfer, lezen en nog veel meer.

15. Wat is fangirling?
Als je aan het fangirlen bent dan ben je heel erg fan van iets, ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Maar ik denk dat het de reactie is die fangirls soms hebben op dingen, zoals een foto van hun idool haha.

16. Wat zijn je drie favoriete snacks?
Popcorn, chips.. En euh, oké ik heb geen idee haha.

17. Wat is je favoriete eten (3x)?
Ik hou echt van pannenkoeken, patat en ook van burrito's.

18. Wat zijn je drie favorieten drankjes?
Optimel, Cola en ijskoffie

19. Kun je een klein beetje over jezelf vertellen?
Nou ik ben Nienke, 15 jaar oud en ik hou ervan om te bloggen terwijl ik aan het eten ben :) Verder heb ik een grote muziek verslaving en luister ik of muziek of ik kijk Youtube. Daarbij ben ik heel slecht in spelletjes op mijn telefoon.

20. Noem tien random feiten over jezelf?
Er komt binnenkort een fifty facts about me online dus zet ik even de linkjes neer van eerder feiten over mij, anders val ik steeds in de herhaling..

Klik hier, hier of hier

21. Wat zijn drie dingen die je graag doet?
Slapen, eten en bloggen.

En dan was dit de Fun Question Tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heb jij de tag ook gedaan, zet de link dan even in de beschrijving ik ben benieuwd naar jullie antwoorden op deze vragen! xo Nienke'


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top