TIJD VOOR MIJN MENING #1 || ALLE TURKEN ZIJN SLECHT!?



Hee guys! Gisteren was in de blogpost te lezen dat ik meer mijn mening wou gaan delen over onderwerpen, hiermee bedoel ik actuele onderwerpen. Ik heb dit nog niet super veel gedaan omdat ik merk dat het best wel lastig is om je mening goed onder woorden te doen.. Maar, ik ga toch een poging doen. Ik wil jullie graag mijn mening vertellen (of eigenlijk laten lezen) over het onderwerp: alle turken zijn slecht. Ik ga dit met jullie delen omdat ik vind dat best veel mensen zo negatief over ze praten terwijl dit best wel onnodig is! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik ken best wel wat mensen die er van overtuigd zijn dat alle Turken slecht zijn en me ook vreemd aan kijken als ik ze tegenspreek. Maar eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik hun mening niet helemaal snap, want je kunt een heel volk toch niet vreselijk vinden door een paar 'rotte appels'? Ik ben toch een beetje het type wat heel erg anti discriminatie is en het ook idioot vind dat een heel volk slecht is door een paar slechte mensen. Daarbij, wij als Nederlanders zijn ook niet allemaal even goed. Het is niet zo dat alleen bij Turken er een paar rotte appels tussen zitten (ik weet trouwens niet waarom ik het rotte appels noem, ik weet er even geen andere benaming voor haha) want wij hebben er ook zat!

Ik denk dat veel mensen hun mening baseren op wat ze horen van anderen, hiermee doel ik op Geert Wilders en andere mensen die duidelijk haten. Het is nou eenmaal zo dat mensen die luid hun mening schreeuwen veel aandacht krijgen en ook vaak veel aanhangers.. Sommige van deze 'aanhangers' zijn niet allemaal even slim, vaak kunnen ze hun mening niet eens fatsoenlijk argumenteren en komen ze alleen maar aan met de slechte voorbeelden. Zo kan ik ook wel haten op de Nederlanders of de Belgen (of welke mensen dan ook).

Ik wil hiermee zeggen dat je een heel volk gewoon niet kunt baseren op de paar rotte appels die er tussen zitten, dat is wat mij betreft grote onzin namelijk! Daarom laat ik het vaak gaan als mensen gaan haten op Turken (of mensen van een ander volk) want ze pakken alleen maar de rotte appels er tussen uit. Dus, als je eens een discussie met mij wil hebben over waarom ze slecht zijn zorg dan ik ieder geval dat je meer argumenten hebt dan die rotte appels.

Daarbij, waarom zijn alle Turken slecht? Ik snap dat eerlijk waar niet!

Dan heb je ook nog eens het hoofddoeken gezeur van sommige mensen, want oh wat is het vreselijk oneerlijk dat ze een hoofddoek mogen dragen terwijl jij geen pet mag dragen. Ik denk toch echt dat er een goed verschil is tussen een hoofddoek voor het geloof en een pet omdat je het leuk vind. Kijk, als je nou één of ander geloof begint waarbij je verplicht bent een pet te dragen is het alweer een heel ander verhaal. Of niet soms?

Maarja, iedereen heeft een andere mening. Ik vind het soms wel eens leuk om een discussie te beginnen met mensen over dit onderwerp, alleen wel als ze goede argumenten hebben (sorry not sorry). Ik accepteer trouwens iedereens mening wel hoor, dit is gewoon mijn mening erover omdat ik al die haat niet helemaal snap..

Maar dan was dit het alweer! Ik ga waarschijnlijk veel vaker mijn mening geven over bepaalde onderwerpen, heb je nog iets waarover je mijn mening wil weten? Laat een reactie achter! Oh en trouwens, misschien is het wel leuk om te weten hoe de Turken ons zien haha. Je kunt hier een artikel checken over de vooroordelen van Turken over bepaalde landen: klik hier. xo Nienke'

Ben je het eens met mijn mening of juist oneens?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top