DE 100 VRAGEN | TAG


Hey! Ik vind het de laatste tijd erg leuk om tags in te vullen.. Ik was wat aan het zoeken op het internet naar een leuke tag en toen kwam ik deze tegen: de honderd vragen tag. Deze vond ik op deze blog. Benieuwd naar hoe ik hem heb ingevuld? Lees dan snel verder!
 
 1. Slaap je met je raam open of dicht?Met het warmere weer heb ik mijn raam vaak op een kiertje staan maar in de winter zit die potdicht, daarbij heb ik heb meestal op zo'n klein kiertje staan dat er niet teveel beesten binnenkomen.

2. Neem jij het shampoo flesje mee uit een hotel?
Ik ben echt nog nooit in een hotel geweest, oeps.. Maar als het lekker zou ruiken denk ik dat ik het wel zou doen.

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Ja, vooral in de winter.

4. Gebruik jij post it notes?
Nee ik ben het type wat ze wel haalt met het goede voornemen om alles netjes bij te houden en er echt wat mee te doen en ze dan vervolgens niet gebruikt.

5. Heb jij ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, ik zie het nut er niet van in om eerlijk te zijn.. Misschien als ik er ooit één zie met mijn naam haha.

6. Knip jij kortingsbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Nee.

7. Wordt je liever aangevallen door een zwerm bijen of een beer?
De beer denk ik, ik heb echt een hekel aan bijen. Maar bijen steken niet zo snel toch? Misschien dat ik dan toch voor bijen ga.. Ik weet het niet zo goed haha.

8. Heb je sproeten?
Nee.

9. Lach je altijd op foto's?
Nee! Ik lach juist amper, meestal heb ik zo'n fotogezicht of iets in die richting.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Oh god, dit is een lastige.. Er is zoveel om uit te kiezen haha. Nee, ik denk dan toch iets met heel negatief in je schoenen staan. Dat vind ik best irritant en dan vooral als het invloed heeft op meerdere andere mensen.

11. Tel je de stappen die je loopt?
Nee maar als ik bij ons thuis de trap op loop tel ik wel vaak de traptreden, dat zijn er 12.

12. Heb je ooit geplast in bosjes?Ja.. Maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gedaan vroeger.

13. En gepoept?
Niet dat ik me herinner.. Ik hoop het echt niet haha.

14. Dans je wel eens als er geen muziek op staat?
Yes!

15. Bijt je op je pen?
Amper.. Ik probeer het zo min mogelijk te doen.

16. Kun je zeilen?
Nee, maar ik zou het best wel eens willen proberen.

17. Hoe groot is jouw bed?Euh, het is gewoon een één persoonsbed.

18. Wat is je favoriete lied deze week?
Love Yourself vs Fuck Yourself

19. Mannen die roze dragen?
Draag wat je zelf leuk vindt zou ik zeggen haha.

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?Nee eigenlijk niet echt.. Ik vind cartoons zoals South Park wel erg leuk!

21. Wat is je minst favoriete film?
Euh, ik weet de naam niet.. Het had iets met klokken te maken en ik vond er echt niks aan.

22. Waar zou je een schat begraven als je er één zou hebben?Ik denk dat ik hem in mijn kledingkast zou verstoppen, daar kan ik hem wel begraven haha. Daarbij lijkt het me veel handiger om het in de buurt te hebben.

23. Wat drink je bij het avondeten?
Soms optimel, soms ranja en soms cola..

24. In wat voor saus dip jij je kipnuggets?
Ik eet geen kipnuggets omdat ik anti plofkip ben.. Ik heb ze nu al iets van 5 a 7 jaar niet meer gehad.

25. Wat is je favoriete eten?Pannenkoeken denk ik, maar patat/pizza vind ik ook super lekker.


26. Welke film kun je keer op keer kijken zonder hem zat te raken?Elke Harry Potter film :)

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
-


28. Ben je een scout geweest?
Nee, het leek me ook niet zo leuk..

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?Hell no!

30. Wanneer heb je voor het laatste een brief geschreven?Ik heb geen idee om eerlijk te zijn..

31. Kan jij de olie van een auto vervangen?Natuurlijk.. niet.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?Ik ben vijftien haha, dus nee.

33. Ooit zonder benzine gezeten?Nee, nogmaals ik ben vijftien haha.

34. Favoriete broodje?In de zomer vind ik gewoon brood met aardbeienjam erg lekker en chocopasta vind ik ook altijd lekker.

35. Het lekkerste ontbijt?Wentelteefjes, die heb ik te lang niet meer gehad trouwens.

36. Hoe laat sta je op?
7:15 ongeveer.

37. Ben je lui?
Best wel.

38. Hoe ging je verkleed naar carnaval als klein meisje?
Als heks! Elk jaar weer.

39. Wat is je Chinees sterrenbeeld?
Een draak.

40. Hoeveel talen spreek je?Nederlands en ik kan op zich ook wel Engels praten.

41. Heb je een tijdschriften abonnement?Ja, we hebben er thuis één op de donald duck haha. Ik had er ook altijd één op de hitkrant.

42. Wie zijn beter? Ajax of Feynoord?
Heracles :)

43.  Ben je koppig?
Ik kan ontzettend koppig zijn en al helemaal als ik van overtuigd ben dat mijn mening het beste is.



44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah sowieso.

45. Kijk je naar soaps?
In groep 7/8 had ik een verslaving aan GTST.. Maar nu heb ik genoeg aan al die fake pranks op Youtube als soap.

46. Heb je hoogtevrees?Best wel.

47. Zing je in de auto?
Vaak wel haha.




48. Zing je in de douche?
Dit wordt steeds minder maar soms nog wel eens.



49. Dans je in de auto?
Kan dat!? Dat moet ik maar eens proberen.

50. Ooit een pistool gebruikt?Een nerf pistool maar meer ook niet, thank god.



51. Wanneer heb je voor het laatst een portret foto laten maken?
Ik heb geen idee, oeps.

52. Vind je musicals stom?Nee! Maar als ze saai zijn wel.

53. Vind je kerst stressvol?
Nee! Soms dan is het wel een beetje druk omdat mijn moeders verjaardag vlak voor kerst is, de mijne vlak na kerst is maar ik vind het juist hele gezellige dagen.

54. Ooit Pierogi gegeten?
Uhm, nee. Ik heb het opgezocht trouwens, blijkbaar heeft het iets met deeg te maken maar ik heb het nog nooit gehad.

55. Favoriete fruittaart?
Appeltaart! Ik vind dat zo lekker! Vooral die van mijn oma haha.

56. Wat wilde je vroeger worden?Heel veel! Het begon met prinses, juf, mode ontwerpster, song schrijver en nog veel meer.. Ohja, ik wou ook wel eens zangeres willen worden maar ik heb geen talent dus dat gaat niet door.

57. Geloof je in geesten?
Ik weet het niet, eerlijk waar. Soms dan denk ik van wel en dan denk ik van niet.. Ik weet niet goed wat ik hier allemaal van moet denken.

58. Ooit het déjà vu gevoel gehad?
Yes! Best wel vaak. De eerste keer dat dat zo was vond ik het zo vreemd, ik had echt zo iets van wat gebeurd hier nou weer.. But hey, ik heb het best wel vaak.

59. Wat voor vitaminepillen slik je?
Ik weet de naam niet, haha.

60. Draag je slippers?Soms in de zomer maar ik draag liever simpele instap gympen van de Primark.

61. Draag je een badjas?
Nope! Mijn vader heeft echt een hekel aan die dingen om de één of andere reden dus niemand in dit huis heeft er één.






62. Wat draag je in bed?
Een wat te groot shirt en een kort pyjama broekje.

63. Eerste concert?Ik ga dit jaar voor het eerst naar een echt groot concert en dat is die van 5 Seconds Of Summer.. Ik ben wel eens op een concert van mijn neef geweest.

64. Kruidvat, Etos of DA?
Kruidvat! Ik koop daar vaak al mijn make up en ben super tevreden hierover!

65. Nike of Adidas?
Twijfel geval.. Ik denk Nike door de schoenen maar ik vind Adidas ook supergaaf!

66. Cheetos of Doritos?
Doritos! Die zijn echt lekker haha. Alleen was ik half dood naar Doritos Roulette.

67. Pinda's of zonnebloempitten?Pinda's! Ik heb echt niks met al die zonnebloempitten, bah.

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? 
Nee haha.

69. Ooit danslessen gehad?
Ja ik heb best wel lang op jazz dans gezeten, maar daar deden we wel meer dan alleen jazz volgens mij.

70. Wat voor beroep doet jouw man?
Uh ik heb geen man,  i am 15.

71. Kan jij je tong oprollen?
Nee, geen idee hoe dat moet haha.

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee, ik denk ook niet dat dat ooit gaat gebeuren.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Euh, nee. Ik heb me wel vaak beseft dat ik echt gelukkig ben maar ik heb er niet over gehuild.

74. Heb je recordable cd's in huis?
Ik heb werkelijk waar geen idee..

75. Kun je recordable cd's branden?Ik denk het wel..


76. Brand je vaak wierook?
Nee.. Zo lekker vind ik het ook niet ruiken eigenlijk.

77. Ooit verliefd geweest?
Nou, op de basisschool als dat telt..

78. Naar welk concert zou je graag willen?
Naar een concert van Stromae! Dat lijkt me echt een geweldige ervaring.

79. Wat was het laatste concert wat je hebt bezocht?
Een tijdje terug had mijn neef een eindpresentatie op het conservatorium, hier ben ik toen bij geweest.

80. Hete thee of ijs thee?
Hete thee vooral in de herfst en winter!

81. Thee of koffie?
Ik vind ijskoffie ontzettend lekker dus ik denk dat ik voor koffie ga, maar met gewone koffie heb ik niet zoveel..

82. Mars of snickers?
Snickers! Eigenlijk Twix maar daar mag ik niet voor kiezen.. Ik heb het heel erg met karamel namelijk.

83. Kan je goed zwemmen?
Euh, ik kan het wel redelijk lang volhouden en zo sloom ben ik ook niet maar ik kan alleen schoolslag. Ik ga liever van de glijbaan of zoiets, haha.

84. Kan je onderwater zonder je neus dicht te knijpen?
Met zwemmen wel maar met duiken niet, dan moet ik trouwens wel sloom zwemmen.

85. Ben je een patiënt?
Ik heb wel astma maar hier doe ik niks aan (behalve soms eens een pufje) dus een patiënt ben ik niet echt.

86. DJ of een band op je bruiloft?
Ik denk een DJ zodat je een beetje kunt aangeven wat voor een soort muziek je graag wilt horen.

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja.. Op de Wii maar meer ook niet denk ik.. Oh wacht, ook wel eens met een schooltoernooi en dan met hockey. Maar ik heb nooit echt zelf een wedstrijd gewonnen qua sport.

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee, maar misschien dat ik het later wel wil bij mijn neus (die vind ik veel te dik om eerlijk te zijn).. Maar dat weet ik nog niet zeker.

89. Groene of zwarte olijven?
Groen, maar ik ben niet echt van de olijven. Door sla vind ik het wel lekker maar verder niet echt.

90. Kan je haken of breien?
Er was een tijdje dat ik kon breien maar nu echt niet meer, ik zou het dan helemaal opnieuw moeten leren.

91. De beste plek voor een open haard?
Iets verder van de open haard af zitten, met een boek of met iets om te doen.. Na tien minuten heb je het dan snikheet maar dat is het waard haha.

92. Wil je trouwen?
Ja! Als ik later echt de ware heb gevonden, om het zo maar even te noemen, dan zou ik wel graag willen trouwen. Maar als het niet de ware is dan niet.

93. Als je al getrouwd bent, hoelang al?
15 jaar oud ;)

94. Wie was je middelbare schooltijd crush?
Ik heb er niet echt één, dus tja.. Geen antwoord i guess.

95. Wordt je snel boos als het niet op jouw manier gaat?
Dat ligt er aan, soms dan zie ik al helemaal voor me hoe iets hoort te gaan en dan vind ik het niet leuk als het ineens anders moet. Hetzelfde is zo als ik weet dat ik het echt goed heb.. Maar als iemand anders gelijk heeft oké, dan gaat het op hun manier.

96. Heb je kinderen?
Oké, ik hoop dat ik dit niet veel vaker nog moet zeggen: 15 jaar.

97. Wil je kinderen?
Ja, ik denk het wel.

98. Wat is je favoriete kleur?Zwart en bordeaux rood.

99. Hoe wil je begraven worden?
Hier wil ik nog niet eens over nadenken. Vraag me dit maar over dertig jaar misschien dat ik er dan eens over na wil denken.



100. Mis je nog iets?
In deze tag? Nee. In mijn leven? Nee. Ik mis op dit moment niks. Ik ben tevreden met wat ik heb.

Hallejuja.. Wat een vragen, dit koste me best wel even tijd. Maar het is gedaan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. xo Nienke






CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top