DE BLOGGER DILEMMA TAG



Hey! Voor vandaag heb ik weer een nieuwe tag, de blogger dilemma tag. Hij is bedacht door HappyLiz en je moet telkens kiezen tussen twee dilemma's die met het bloggen te maken hebben. Ik vond hem in elk geval ontzettend leuk om te lezen en daarom ga ik hem zelf ook invullen. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 Nooit meer tekst of nooit meer foto’s op je blog?
Dit is een moeilijke! Ik ben toch wat meer van de tekst dus ik kies daarvoor, maar foto's maken het wel af. Ik ga dus voor tekst maar ik denk dat ik het bloggen dan niet lang zou volhouden zonder foto's. Hoe kan je dan een OOTD maken of een review? Onmogelijk eigenlijk.

Altijd een huilbui als je je blog bezoekt of altijd 30 minuten moeten wachten op je blog?



Euh, doe mij maar een huilbuil. Mijn geduld is namelijk niet erg hoog, een halfuur wachten op mijn eigen blog red ik niet. Dan huil ik liever.

Je blog bestaat voor een groot gedeelte uit advertenties of je kunt niet meer reageren op de reacties die je ontvangt?
Dan reageer ik liever niet op de reacties.. Ik vind (te veel) advertenties ontzettend lelijk staan op een blog. Als ik dan niet meer kan reageren zal ik wel onder elk artikel zetten: Als je een vraag hebt contacteer met dan op social media. Anders is het ook zo onvriendelijk.
  
Je foto’s zijn onwijs wazig of je hebt altijd witregels tussen de zinnen op je blog?

Hallo witregels! Bij wazige foto's kun je net zo goed geen foto's gebruiken. Ik vind witregels trouwens ook echt niet mooi, maar het moet dan maar zo.

Je artikel blijft maximaal 12 uur staan op je blog of je mag maar twee uur in de week bloggen?

Ai! Ik denk dat ik voor het tweede ga, dan moet je wel echt doorwerken maar je kunt eerder al foto's maken en editen dus dat bespaard weer tijd. Maar, dan moet ik wel echt doorwerken. Anders zou mijn blog elke dag uit 1 bericht bestaan en dat vind ik ook echt niet mooi.




  
Geen social media of geen mailbox?
Als het alleen voor mijn blog geldt dan geen social media, mail is toch waar je het meeste mee wordt benaderd als het om belangrijke dingen gaat. Daarbij, zoveel doe ik niet aan social media voor mijn blog.. Ik heb Twitter maar ik ben niet erg actief.

Je mag niks persoonlijks kwijt op je blog of je layout is heel simpel en wit?
Dan heb ik liever een witte en simpele layout. Ik heb namelijk liever niet dat het lijkt dat mijn blog geschreven is door een robot. Ik vind het namelijk ontzettend leuk om het persoonlijk te houden, want heel veel is persoonlijk op een blog. Bijvoorbeeld een tag.

WordPress of Blogger houdt geen spam tegen of Bloglovin werkt niet?
Ik denk dat ik dan liever heb dat Blogger (in mijn geval) geen spam kan tegenhouden want die reacties zijn wel te verwijderen op zich. Bloglovin' vind ik dan toch belangrijker.

Je artikelen moeten altijd rijmen of je hoort alleen maar negativiteit in je hoofd als je een artikel schrijft?
Ik hoor dan liever negativiteit, ik weet niet zeker of ik het bloggen dan nog lang vol houd maar ik ben niet bijzonder goed in rijmen. Daarbij lijkt het me ook vreemd als alles rijmt, dan krijg je best wel vreemde zinnen soms. 

Je moet reclame maken over je blog aan iedereen die je spreekt op een dag of je moet elke dag een shirt aan met: ‘bezoek mijn blog Nienke Blogt'?
Nou ik maak wel reclame via de mond, ik ga niet zo'n soort shirt dragen. Ik spreek wel gewoon mensen aan, niet dat dat erg leuk wordt.. Misschien levert het wel bezoekers op, haha.

 En dan was dit de tag alweer! Ik vond hem heel leuk om in te vullen.. Welke antwoorden zou jij kiezen? Liefs Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top