DUPE BEAUTYBLENDER: Ebelin Make Up Ei

Hey! Afgelopen vrijdag was ik in Duitsland voor school, toen we klaar waren met de opdracht konden we nog rondlopen in de stad. We waren in Ahaus en ik moet eerlijk zeggen dat ik de stad zelf niet heel bijzonder vond.. Maar, er was wel een dm! Hier ben ik met mijn vriendinnen gelopen en toen zag ik deze liggen. Dit is een dupe van de beautyblender, ik was hier erg benieuwd naar en kocht hem dus! Benieuwd naar deze dupe? Lees dan snel verder!
 

Nu je hem hierboven ziet is die al een paar keer gebruikt, ik wou hem wel testen voordat ik hem ging reviewen voor jullie. Ik heb wel een paar foto's waarbij die nog niet gebruikt is maar ik ben niet echt tevreden over deze foto's. Sorry daarvoor!

Maar, dit is hem dan! Het Ebelin Make Up Ei.. Ebelin is een merk van de dm zelf heb ik gelezen, het is dus ook low budget. Deze kostte zo'n 2,45 euro en je hebt ook nog de kleinere variant (speciaal voor concealer) voor dezelfde prijs en dan met zijn tweeën verpakt. Ik heb voor deze gekozen omdat ik best veel tijd besteed aan mijn foundation egaal maken en dit veel makkelijker is bij een echte beautyblender. Daarbij kun je met de punt gewoon je concealer doen


Ik vind hem ontzettend fijn! Het is veel sneller dan met een kwast werken en hij dekt ontzettend goed. Ik ben er super blij mee. Het is dan ook zeker het geld waard.

Wel had ik een beetje problemen met het groter maken ervan, als je hem namelijk goed nat maakt zou die moeten groeien en zachter worden. Ik had hem de eerste keer gewoon wat nat gemaakt maar hij groeide maar niet.. Het blijkt dat je hem onder de kraan moet houden, dan moet uitknijpen en dat zo'n tien keer herhalen. Daarna groeide die al snel, ik heb trouwens ook de foto's gebruikt waarop die al gegroeid is. Ik vond hem toen (nog) fijner werken, het was nog weer wat makkelijker.

Ik ben dus zeker tevreden over deze dupe! Als je ooit in een dm bent en je hebt geen zin om veel te betalen voor een echte beautyblender, koop dan deze! xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top