Essence Camouflage Cream Concealer || Review

Afgelopen donderdag heb ik deze nieuwe concealer gehaald. Mijn concealer was namelijk op.. Maar, ik wou eens een andere proberen en toen zag ik deze. Benieuwd naar deze review? Lees dan zeker snel verder! 
 
                                                                         Kruidvat: 2,59 euro.

Dit is hem dan! Het heeft twee kleuren, je hebt een wat lichtere (voor op wallen voornamelijk) en een iets donkere (voor onzuiverheden). Tot nu toe heb ik de iets donkerde iets meer gebruikt, dat komt omdat ik iets meer onzuiverheden heb op dit moment. Maar, deze doet het echt goed. Beiden werken ze heel erg fijn. Je bent niet veel nodig en de dekking is heel erg goed.

Het design van de concealer is best wel simpel, persoonlijk vind ik dit ook mooier dan iets wat heel erg druk is. De kleuren die er in zitten zijn allebei ook ideaal, ze passen goed bij mijn huidskleur en ik denk dat iedereen deze kleuren wel kan gebruiken.

Wat ik wel iets minder vind is dat er geen kwastje bij is gedaan, natuurlijk is dit misschien wel het handigste om met je vingers te doen maar zelf ben ik iets meer van de kwastjes. Maar zonder kwastje is het in principe ook prima, maar wat mij betreft hadden ze het er beter wel bij kunnen doen.

En dan was dit het alweer! Tot de volgende blogpost. Liefs!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top