FAVORIETE OOTD's


Hee! Het leek me wel eens leuk om wat van mijn favoriete OOTD's aan jullie te laten zien, ze staan allemaal ook op mijn blog.. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Oké ik heb deze outfit nog maar net ontdekt maar ik vind mijn bomberjack zo leuk dat ik denk dat ik hem heel vaak ga dragen en het liefste nog bij deze broek! Dus ik denk dat als het iets frisser is ik dit sowieso wel eens draag.

OOTD || BOMBERJACKET


Ook de outfit hiernaast is één van mijn favorieten.. Ik draag hem nu vaker zonder het houthakkers bloesje omdat het weer wat beter is. Ik vind het shirt ontzettend fijn zitten en die broek is sowieso is één van mijn favoriete broeken!

                                               OOTD || KINDA HIPSTER


Ik heb deze outfit al een tijdje niet meer aan gehad.. Doordat het best wel warm is (lange mouwen shirt + leren jasje) en ik heb geen goede zwarte broek meer.. Dus ja. Maar ik blijf het een leuke outfit vinden, dus waarschijnlijk ga ik dit wel weer vaker dragen met wat slechter weer.

             OOTD || BLACK & WHITE





Dit is één van de outfits die ik deze zomer waarschijnlijk veel ga dragen.. Ik vind rokjes ontzettend leuk en in combinatie met streepjes al helemaal haha. Sowieso dat ik deze outfit dus veel ga dragen! Niet heel handig op de fiets met een rokje maar ja, dat komt wel goed haha.

1 SKIRT  5 LOOKS || LOOKBOOK #1




Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens zo'n soort artikel te lezen.. Ik ben op het moment een beetje inspiratieloos dus als je iets hebt waar ik nog over moet schrijven laat het me dan vooral weten! Tot het volgende artikel. Liefs!


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top