LENTE TAG

Hee! Het is inmiddels alweer een paar weken lente en eigenlijk heb ik hier niet echt wat mee gedaan. Daarom leek het me ook wel leuk om zelf een lente tag te bedenken met wat vragen over de lente. Bijvoorbeeld over wat ik het leukste en stomste vind aan de lente.. Benieuwd? Lees dan snel verder!





1. Wat vind je ervan dat het een uur langer licht is?
Aan de ene kant vind ik dit erg fijn, ik hou er van als het licht is s' avonds en dit geeft me ook langer de tijd om foto's te maken terwijl ik in de wintertijd vaak te laat was met foto's maken. Alleen ik slaap ook wel graag een uurtje extra, dus wat mij betreft maken ze er een combinatie van.

2. Waar verheug je je het meeste op deze lente?
Op dit moment kijk ik echt uit naar de meivakantie, hij komt namelijk steeds dichterbij.. In de meivakantie zie ik ook weer vakantievrienden, waar ik ook ontzettend naar uit kijk! En ik heb ontzettend veel zin in het concert van 5 Seconds of Summer wat ook deze lente is!

3. Waar verheug je je niet op deze lente?
Ik zit er nu midden in, de toetsweek. Bijvoorbeeld vandaag (zondag) is het best wel lekker weer maar ik heb tot iets van twee / drie uur s' middags zitten leren. Zo meteen moet ik ook weer even leren jammer genoeg.

4. Wat vind je echt niet leuk aan lente?
Alle insecten die weer tevoorschijn komen. Ik heb een hekel aan bijna alle insecten en heb dus ook echt geen zin in het feit dat die er binnenkort ook weer zijn. Al die vieze vliegen bah..

5. Wat vind je echt leuk aan de lente?Dat het weer wat warmer wordt! Ik vind ook leuk dat het weer wat vrolijker wordt buiten, alle bloemen komen weer uit.. En daarbij kan ik met een beetje geluk binnenkort weer t-shirts dragen.

6. Pas jij je snel aan qua kleding met de lente?
Dat valt best wel mee. Ik ben iemand die het redelijk snel koud heeft.. Als het wel lekker warm is dan draag ik wel snel een t-shirt maar meer ook niet. Ook qua kleuren niet, ik hou heel erg van zwarte en witte kleding en dat is in de lente ook nog steeds zo.

7. Wat was je paasoutfit?
Met eerste paasdag had ik de volgende outfit aan:
Ik heb niet echt een betere foto, alle foto's waren mislukt die dag haha. Deze outfit bestaat uit een pencil skirt, een simpel t-shirt, een panty, mijn nikes en een leren jasje.
Op tweede paasdag was het een heel ander verhaal, ik organiseerde samen met een vriendin van mij en mijn zusje Pasen bij ons in de buurt. Dat is een beetje traditie in onze buurt, de kinderen kunnen eieren zoeken en iedereen kan eieren overgooien of Russisch Eierroulette doen. Het leek ons wel grappig om een beetje verkleed te gaan dus ik liep in mijn carnavals outfit rond, oftewel als roodkapje.
Die middag moest ik wat leren en had ik dus gewoon normale kleding aan gedaan.


8. Wat voor kleding bewaar je altijd speciaal voor de lente?Ik denk dat dit toch de t-shirts zijn, die draag ik namelijk amper in de winter (of met een vest erover). Maar verder bewaar ik nooit echt iets speciaal voor de lente.

9. Ga je altijd extra vrolijke muziek luisteren in de lente?
Nope! Ik luister het hele jaar door naar muziek die ik leuk vind op dat moment, dit kunnen natuurlijk wel vrolijke liedjes zijn maar in mijn favoriete muzieklijst zit op dit moment alleen maar muziek van Stromae.




10. Kun je je beter of slechter concentreren op school in de lente?Met mijn concentratie voor school ben ik nooit zo seizoensgebonden. Ik heb het meer per dag, de ene dag is mijn concentratie bar slecht en de andere dag is het heel wat beter. Maar, rond het einde van het schooljaar wordt het wel wat minder doordat ik dan helemaal klaar ben met school.

11. Hoe is de lente waar jij woont?
Vaak is het niet ineens donders mooi weer, want tja Nederland he.. Maar er zit wel een beetje verbetering in. Daarbij is het altijd wel mooier doordat de bloemen weer terugkomen.

12. Is de lente je favoriete seizoen?
Nee, dat is toch de zomer! Maar de lente vind ik ook een erg leuk seizoen.


En dan was dit het alweer! Sorry dat ik een tijdje niks heb gepost maar ik zit nog steeds in mijn proefwerkweek, ik probeer vanaf donderdag weer veel te schrijven en te posten! Als je deze tag leuk vond neem het dan vooral over voor je eigen blog! Ik zou het wel leuk vonden als je dan even vermeld waar je de tag vandaan hebt. xo Nienke




 

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Wat een leuke tag! Herken me best wel in de antwoorden, laat die zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top