Mijn Favoriete Make-Up


Hey! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete make up van dit moment zien.. Dit wisselt bij mij niet echt veel dus je kunt wel zeggen dat het een beetje mijn favorieten zijn van een hele lange tijd. Tja, soms wisselt mijn favoriete lippenstift nog wel eens maar ja. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Foundation: Hema • 3 euro • review
Concealer: Essence • 1.99 euro
Concealer Pallet: Essence • 2.59 euro • review
Poeder: Max & More • 0.98 euro





Mascara: Essence • 3.99 euro (dacht ik)
Oogpotlood: Essence • 0.99



Lippenstift (links): Essence • 1.60 • review (wel van een andere kleur)
Lippenstift (rechts): Essence • 2.39 euro • review

En dan was dit het alweer! Dit is een beetje mijn echte favoriete make up.. Best veel is van Essence, dat valt me ineens op haha. Maar, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top