Monthly Favorites || April


Hey, hier ben ik weer! Ondertussen is de maand alweer bijna voorbij.. Daarom leek het me wel leuk om nog eens een Monthly Favorites te doen. Hierin vertel ik jullie mijn maandelijkse favorieten, dit kan over van alles en nog wat gaan.. Muziek, eten, schoolmomenten en nog veel meer! Laten we snel beginnen!

Als allereerste, ik heb een grote liefde ontwikkeld (binnen twee à drie dagen) voor de afspeellijst: FISSA van Spotify. Ik luister er op dit moment echt veel naar, het is bijna allemaal Nederlandstalige feestmuziek. Lil' Kleine komt bijvoorbeeld vaak voorbij, het is in elk geval echt leuke muziek en vooral voor in de vakantie of voor met een feest. Op dit moment is het zeker één van mijn favoriete afspeellijsten!

Om nog even bij de muziek te blijven, een superleuke video is zeker deze! Ik weet niet als ik het wel echt muziek kan noemen, het was een soort één april grap van Acid (van Youtube) en ik kan er echt nog steeds om lachen.
Als je niet zo van de fake pranks bent, het leuk vindt als mensen eens echt hun mening zeggen.. Kijk dan zeker eens hierna! Ik heb me er kapot om gelachen, meerdere keren.

Ik was echt oprecht blij toen mijn moeder rozen meenam van de markt. Ik vind rozen hele mooie bloemen en ze zijn ook gewoon leuk om foto's van te maken! Ik heb er dan ook behoorlijk veel foto's van gemaakt afgelopen tijd. Ik ben dan ook best wel tevreden over een groot deel van deze foto's, bijvoorbeeld over de foto van hiernaast.







Zeker weten dat deze Beautyblender dupe één van mijn beste aankopen was van april want ik ben er echt heel blij mee! Ik gebruik hem dagelijks en hij werkt superfijn. Ik heb hierover ook een review geschreven, die kun je hier lezen.







Mijn favoriete schoolmoment, super simpel.. Het feit dat ik eindelijk vakantie heb! Wat ook wel leuk was dat was de laatste lesdag, ik kan je zeggen dat mijn haar heel wat meer kleur heeft gehad dan normaal.. Maar dat was best wel een fijne dag omdat we heel vroeg vrij waren. Maar toch, ik heb liever vakantie dus sowieso dat dat mijn favoriete schoolmoment is: vakantie.

Weet je, nu april bijna voorbij is komt de zomervakantie ook steeds dichterbij.. Maar eerst ga ik ook nog naar het concert van 5 Seconds of Summer en oh my god wat heb ik daar zin in! Als ik weer een Monthly Favorites van mei maak komt het concert er zeker in voor, haha. Tot de volgende blogpost! 
Liefs.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top