NIEUWE LAYOUT!?


Hee! Als je dit leest is het je waarschijnlijk al opgevallen dat mijn blog er heel anders uit ziet.. Ik ga jullie hier iets meer over vertellen.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik heb altijd een beetje hetzelfde soort blog design gehad, gewoon simpel met een wat gekleurde achtergrond. Ik wou al een tijdje wat dingen veranderen en nu heb ik dan ook doorgepakt, in de toetsweek nog wel haha. Ik heb een template gedownload van Bthemez en heb deze een beetje aangepast naar mij. Het is nog niet helemaal compleet en ik ben nog wat bezig met verschillende dingen.

Weet iemand trouwens hoe je de kleur van de tags kunt aanpassen? Door dit template kan ik bijna niks meer aanpassen, ook de lettertypes niet.. Dit vind ik niet zo erg, maar de tags zijn wit en dus onleesbaar. Als je dit weet vertel het me dan alsjeblieft want ik kan het nog niet vinden!

Tot nu toe ben ik in elk geval erg tevreden, ik vind het er zo veel professioneler en beter uitzien. Ik ben benieuwd naar jullie mening erover, dus laat vooral een reactie achter. Lijkt het jullie trouwens leuk als ik soms wat doe met HTML tips op mijn blog?

Liefs,
Nienke!

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat leuk, had hiervoor deze lay-out -haha, had je hem trouwens van mij?- Maar heb momenteel een hele nieuwe. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had hem inderdaad van jou! Ik heb eens op die site gekeken en vond deze toch erg mooi.. Ik ga ook eens kijken naar jouw nieuwe layout :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top