outfit of the day • twelve


Hey! Sorry dat ik een tijdje niks heb gepost, ik had hier niet echt een reden voor om eerlijk te zijn haha. Maar hier ben ik weer en met een OOTD! Ik wou namelijk super graag een nieuwe bomberjacket omdat ik de mijne niet fijn vond omdat die veel te groot was. Ik zou er eigenlijk één bestellen maar toen kwam ik deze tegen..







Deze bomberjacket ga ik waarschijnlijk heel veel dragen omdat die echt fijn zit haha. Ik zou eerst zo één bestellen bij Bershka maar die site wou gisteren niet verwerken dus wou ik het vandaag opnieuw proberen. But, toen waren we in Enschede met het gezin en zag ik allemaal bomberjackets in een winkel en liepen we daar maar even heen. Ik kwam deze tegen en vond het echt ontzettend leuk!

Bomberjacket: The Fashion Closet
Broek: Primark
Shirt: Primark
Schoenen: Nike

En dan was dit het alweer! Ik ga proberen om voor morgen ook weer wat te schrijven, maar mijn inspiratie is ver te zoeken op dit moment.. xo Nienke

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Super leuk, ben zelf ook nog opzoek naar het perfecte bomberjack!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je in de buurt woont van Enschede raad ik je aan om daar eens te kijken, verder kun je op de site van Bershka ook veel vinden! Hopelijk vind je een leuke :) x

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top