Personal Update | Bloggen


Hey guys! Om de één of andere reden ben ik zo inactief op mijn blog de laatste paar dagen op mijn blog.. Ik ga proberen om uit te leggen waarom dit zo is en waarschijnlijk ga ik het nog wel over wat random dingen hebben (ik heb bijvoorbeeld bijna vakantie, yes!).. Dus, laten we snel beginnen!

Ik baal echt ontzettend maar het bloggen wil gewoon niet lukken de laatste paar dagen.. Ik denk zelf dat het komt doordat ik moe ben en gewoon mijn dagen wil besteden aan niks doen. Maar dat kan natuurlijk niet door school, aangezien ik weer moet leren. Ik begin telkens aan een artikel maar het nooit echt zin om het af te maken of ik loop heel snel vast. Daarbij ben ik ook gewoon een beetje inspiratieloos aan het worden.. Ik hoop dat dit deze week beter gaat, ik heb vanaf dinsdag veel de tijd om te bloggen en vanaf vrijdag al helemaal want dan begint mijn vakantie! Twee weken rust :)

Ik hoop dat ik dit artikel trouwens een beetje op normale lengte kan krijgen, dus ik ga het maar een beetje vol lullen haha.


Ik heb trouwens echt ontzettend veel zin in de vakantie, ik heb het druk (gehad) met school en wil gewoon heel vaak uitslapen. Daarbij ga ik ook wel leuke dingen doen in de vakantie! Ik denk er trouwens aan om een day in my life te doen deze vakantie.. Als je dat leuk lijkt vertel het me dan want het lijkt mij wel eens leuk om te doen!

Ik ben trouwens ook ontzettend blij met de bloemen die wij thuis hebben staan, we hebben eindelijk rozen! Er is dus een grote kans dat je veel foto's van rozen voorbij gaat zien komen de laatste paar dagen haha.

Als je trouwens nog eens wat wil zien op mijn blog, een review van een bepaald product / een tag of wat dan ook.. Laat het dan vooral achter in de reacties want misschien kan ik er wat mee! Dan was dit het alweer, hopelijk tot morgen. xo Nienke

CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top