Personal Update || Toetsweek & Foto's


Hee, hier ben ik weer! Ik heb een paar dagen niet kunnen bloggen door de toetsweek, maar de toetsweek is voorbij.. Inmiddels heb ik ook iets meer tijd want de meivakantie komt er ook aan, eindelijk. Voor vandaag heb ik een personal update voor jullie; over de toetsweek, over van alles eigenlijk. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Afgelopen week had ik één van de drie vreselijkste weken van het schooljaar, even een feitje tussen door: ik heb drie keer een toetsweek dit jaar. Dus waarschijnlijk snap je het wel, ik had afgelopen week toetsweek. Ik heb er nu twee opzitten en heb alleen nog aan het einde van het jaar een toetsweek maar dat is een zorg voor later. Deze toetsweek had ik 9 toetsen binnen 5 dagen. Gelukkig had ik wel een fijn rooster, 1/3 op donderdag - 5/7 op vrijdag -1/3 op maandag - 5/7 op dinsdag en alleen het 1ste uur op woensdag.

Er zaten best wat lastige toetsen tussen, bijvoorbeeld scheikunde. Maar ik vind toetsen altijd wel lastig haha. Nu is het maar wachten op de resultaten, ik hoop dat ik het goed heb gemaakt. Ondertussen heb ik het eerste cijfer terug en daar ben ik wel tevreden mee, een 8 voor Engels :)

Tijdens de toetsweek heb ik ook de hele layout van mijn blog aangepast, dit was best wel wat werk maar hierover heb ik een artikel, die kun je hier lezen. Hierin vroeg ik jullie ook als het jullie leuk leek als ik eens wat zou schrijven over HTML codes, ik ben erg benieuwd als jullie dit zouden willen!

Ik ga aankomende vrijdag naar Duitsland voor school en ik heb hier echt geen zin in haha, ik moet hier in het Duits praten met random mensen die ik daar ga tegen komen. Ik moet ze vragen stellen en dit weer verwerken in een presentatie die ik in het Duits moet geven, yes. Ik hou echt niet van Duits want ik vind het een ontzettend lastige taal! Daarom kies ik het volgend jaar ook niet.

Trouwens, ik heb een wat oudere foto gekozen voor dit artikel. Voor mijn gevoel gebruik ik veel te vaak dezelfde foto's dus ik wou hier iets verandering inbrengen haha. Het weer is jammer genoeg nog niet zo goed dat ik weer veel buiten loop om foto's te maken. Ik denk dat ik zo nog even wat foto's maak van de bloemen die we binnen hebben staan want die zijn inmiddels helemaal uitgekomen zowat.

Dan was dit het voor vandaag! Het spijt me dat de artikelen van de laatste tijd niet super geweldig zijn want ik heb niet veel om over te schrijven. Ik wil kijken als ik binnenkort nog eens wat kan vinden om te reviewen. Heb je voorkeur? Vertel het me dan vooral. Tot morgen! 
Liefs Nienke.


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top