THIS OR THAT TAG || part 2


Hey! Ik vind het de laatste tijd steeds leuker om eens een tag in te vullen.. Heel eerlijk, soms is dit ook de juiste oplossing voor mij als ik wat later ben met het bloggen. Een tijdje terug heb ik deze tag ook gedaan, hierbij heb ik allemaal zelfbedachte this or that vragen verzonnen en vandaag ga ik dit nog eens doen.. Laten we snel beginnen!

1. Nooit meer YouTube of nooit meer televisie?
Nooit meer televisie, sowieso. Ik ben absoluut een beetje (kuch, klein beetje meer hoor) verslaafd aan YouTube! Daarbij kun je de helft terugvinden op YouTube of op andere internetsites (uitzending gemist of iets in die richting) en met Caiway (en volgens mij wel meerdere diensten) kun je gewoon een app downloaden om televisie mee te kijken.. Alleen is dat een beetje vals spelen.. haha!

2. Geen Twitter of geen Instagram meer?
Moeilijk! Ik doe meer met Instagram qua dingen posten, mijn Instagram heb ik ook echt voor mezelf en daarmee doe ik niks voor mijn blog. Ook reageer ik veel op dingen met vriendinnen, daarom vind ik Instagram heel leuk! Maar, ik zit veel meer op Twitter om gewoon leuke tweets te lezen en soms eens wat te tweeten (één keer in de maand als je mijn standaard nieuwe blogpost tweet niet mee rekent). Ik denk dat ik toch voor Twitter ga want eerlijk is eerlijk, ik wil al die Twitter discussies voor geen goud missen..

3. Akoestische muziek of hardcore?
Ik heb echt momenten dat ik voor een paar weken alleen maar naar akoestische muziek luister, vaak als ik het druk heb met school vind ik het heel fijn om te luisteren. Daarbij, ik vind akoestische muziek ook veel mooier dus deze keuze is absoluut niet moeilijk.

4. Bekende zangers/bands of onbekende zangers/bands?
Euh dit wisselt heel erg bij mij.. Ik ben bijvoorbeeld erg fan van bands zoals Little Mix, 5SOS en zangers zoals Stromae.. Die zijn allemaal redelijk bekend maar soms vind ik het ook wel heel fijn om naar wat onbekendere zangers/bands te luisteren.

5. Series of films?
Series! Ik volg ontzettend graag series. Op dit moment volg ik Teen Wolf, American Horror Story (ik haat wachten want ik moet wachten op seizoen 6), Grimm en The 100. Ik wil ook nog graag naar Game Of Thrones gaan kijken. Maar sowieso series dus.

6. Avondje thuis chillen met vrienden of feesten?
Het ligt er nogal aan.. Ik zit best graag een avondje thuis met vriendinnen of alleen met mijn laptop en een goede film / serie of wat anders.. Maar ik vind het ook super leuk om eens te feesten, alleen zou ik dit niet echt elk weekend willen doen. Ik wissel het liever af haha, geen antwoord dus oeps.

7. Nederlandse/Belgische youtubers of Amerikaanse/Engelse youtubers?
Er zijn heel weinig Engelstalige youtubers waarna ik kijk, eigenlijk kijk ik sommige videos van Kwebbelkop, Bart Baker en tja nog een paar anderen.. Ik volg wel veel Nederlandse/Belgische youtubers zoals Acid, Gio en nog wat anderen. Dus, sowieso Nederlandse/Belgische youtubers.

8. Nooit meer groente eten of nooit meer vlees eten?
Weg met het vlees! Ik wil sowieso graag vegetariër worden dus dit is wel een simpele haha.

9. Lezen uit een boek of Ereader?
Ik heb zelf een Ereader en hier lees ik ook veel op in de vakantie maar ik moet zeggen, niks vervangt een boek. Als ik uit mijn Ereader lees dan mis ik toch wel een beetje dat typische boek gevoel.. Best wel dom als ik er zo over nadenk.

10. Nooit meer lezen of nooit meer televisie kijken?
Oké, ik wou toch eindigen met een wat moeilijkere.. Hallejuja. Ik denk dat ik dan toch gedag zou zeggen tegen het televisie kijken. Ik hou namelijk echt van lezen, ook al heb ik er niet altijd even veel tijd voor. Ja, ik ga voor lezen.

Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top