UPDATE


He! Thank god, het is bijna zover.. Mijn vakantie komt steeds dichterbij en oh man wat heb ik er zin in! Ook al zijn het maar twee weekjes, iets is beter dan niets hé haha. In deze post wou ik graag aan jullie vertellen wat jullie kunnen verwachten op mijn blog komende weken. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Als allereerst heb ik eindelijk weer wat meer tijd om echt veel te doen voor mijn blog, thank god. Ik hoop dat ik deze tijd ook goed ga gebruiken haha. In elk geval heb ik op dit moment een paar (leuke) plannen en omdat ik deze graag op wou schrijven dacht ik van waarom deel ik het niet gewoon direct met jullie. Dus, laten we maar snel beginnen!

1. Iets waar ik nog wat over twijfel is een Day in my life. Ik denk er aan om eens een leuke dag van de vakantie te kiezen waarop ik telkens wat foto's maak van dingen die ik wil gaan doen. Als je dit leuk lijkt vertel het me dan zeker, haha.

2. Ik denk er ook aan om binnenkort weer een nieuwe 1 short 5 looks te maken, ik heb dit laatst gedaan met een rokje. Het leek me wel erg leuk om dit ook eens met een kort broekje te doen, dat is iets wat je dus waarschijnlijk kunt verwachten binnenkort!

3. Een review, ik heb vandaag (donderdag) een nieuwe concealer gekocht.. Dat is weer een ander soort dat ik normaal heb dus ik denk dat het een soort first impression / review.

4. Ik wil een beetje lijstjes gaan maken, bijvoorbeeld (aantal) leuke dingen om samen met vriendinnen te doen, allemaal dat soort dingen.

5. Meer tags. Ik zag bij de pageviews dat eigenlijk de tags heel goed ontvangen worden en voor mij is dat wel een reden om het vaker te doen. Daarbij vind ik het ook super leuk om te doen!

Dan was dit het wel een beetje, dit was dus een beetje een update voor jullie. Hopelijk vonden jullie het ook interessant. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top