WAAROM BLOG IK?


Hey! Volgens mij heb ik al eens zo'n soort blogpost gemaakt maar ik wil er graag nog eens maken.. Ik ga jullie namelijk vertellen waarom ik blog, wat de reden er achter is. Dus, ben je hier benieuwd naar? Lees dan snel verder!


Waarom blog ik nou eigenlijk? Hoe is het nou eigenlijk begonnen? Tja, op zich is dat wel een verhaal. Ik heb verschillende blogs gehad maar dat was telkens weer een ramp.. Maar voor het bloggen deed ik eerst een tijdje aan Youtube met twee vriendinnen, toen zat ik in groep 6/7. Ik ga trouwens niet vertellen hoe dit heet want ik schaam me er dood voor haha. Ik vond het wel ontzettend leuk om te doen! Voor dat youtube kanaal hadden we toen ook een site gemaakt, via Jouwweb. Later had ik met dezelfde vriendinnen een site gemaakt over One Direction (klik hier voor de site). Ik vond dit zo leuk en maakte steeds meer random sites. Zo begon mijn liefde voor online bezig zijn eigenlijk echt, ik weet niet als het al bloggen was maar ik was er graag mee bezig.

In groep acht had ik mijn allereerste blog, hier schreef ik veel te persoonlijke dingen op! Dit was niet verstandig van me dus heb ik die een paar maanden later weer verwijderd. Maar, in de eerste klas begon ik opnieuw. Ik heb toen verschillende blogs gehad, volgens mij zijn ze allemaal verwijderd. Maar toen was het al wel allemaal op Blogger, ik stak veel tijd in de layout mooi maken en in headers maken. Als dat klaar was dan was ik al snel weer een beetje klaar met mijn blog, ik schreef er (heel) af en toe wat op maar dat was dus ook niet echt een succes. Ik heb gekeken als ik er één kon terug vinden maar daarmee heb ik geen succes jammer genoeg.

Toen heb ik een hele tijd niet geblogd, ik gaf het telkens weer op en zag er niet meer zoveel in. Uiteindelijk besloot ik om toch weer een poging te doen, dat was op een best wel warme dag (17 maart 2015) en ik was foto's aan het maken in de tuin. Ik had het bloggen weer helemaal herontdekt! Zo ontstond Nienke Blogt, soms met wat ups en downs (oftewel: soms heb ik een pauze die niet helemaal is ingepland haha).

Maar, wat vind ik nou eigenlijk zo leuk aan bloggen? Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik dit zo leuk vind. Ik zit graag achter mijn laptop (ik ben bang dat ik later nog eens ga trouwen met mijn laptop (prank)). Wat ik misschien wel het leukste vind aan heel het bloggen is mijn mening geven, ik geef zo vaak mijn mening over dingen en soms is het fijn om dat gewoon kwijt te kunnen. Wat ik ook echt leuk vind is om mijn oude blogposten te vergelijken met mijn nieuwen, als je tijd hebt moet je dat eens bij jezelf doen of bij een blogger (zoals bij mij *hint*). Ook het foto's maken en bewerken vind ik steeds leuker worden, ik doe er ook steeds meer mijn best voor.

Dat is dan ook waarom ik blog.. Je kunt kort zeggen ik vind het leuk, maar ja er zit dus wel meer achter. Trouwens het lijkt me supergaaf om eens een Q&A te doen, alleen ben ik bang dat ik daar niet genoeg vragen voor krijg.. Als het je leuk lijkt om eens een Q&A te doen laat dan je vraag achter en vertel me zeker als het je leuk lijkt! Liefs.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top