14 levensvragen | Tag



Hey! Voor vandaag heb ik een nieuwe tag voor jullie.. De 14 levensvragen tag, hierin ga ik veertien vragen beantwoorden. Ik heb deze tag gevonden bij Teske. Ik heb hem iets ingekort omdat ik veel vragen niet heel erg leuk vond.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 1. Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?
Dit is een foto van mij en vriendinnen, nog van het dauwtrappen. Het is een klein beetje een gekke foto dus ik zet hem niet online, sorry.. Maar één van mijn vriendinnen spuugt water uit wat natuurlijk erg artistiek is, ik kan in elk geval elke keer weer lachen als ik mijn telefoon aanzet.

2. Je loopt een kroeg in, wat bestel je?
Eigenlijk loop ik bijna nooit een kroeg in, maar als ik iets bestel qua drinken is het vaak cola.

3. Welk woord gebruik je echt te vaak?
Ik denk dat dat het woord oké is of iets in die richting.. Anders weet ik het niet zo goed om eerlijk te zijn. Oh wacht, ik gebruik heel vaak de woorden om eerlijk te zijn. Vooral in zinnen die ik typ.

4. Wat is je favoriete film?
Oh man, oh man. Ik denk dat ik ga voor Harry Potter en de Relieken van de Dood 2. Ik vond deze film ontzettend mooi, het was een soort afsluiting van heel de serie en ik vond hem ontzettend mooi. Maar ik vond ook de andere delen erg mooi en ook zat andere films!

5. Wat is je guilty pleasure op gebied van televisie?
Ik kan ontzettend lachen om cartoons zoals South Park, Family Guy en The Simpsons dus ik denk dat het dat is. Maar ik vind sitcoms ook heel leuk, zoals How I Met Your Mother en Modern Family. Ik ben gewoon fan van televisie programma's waarin vreselijk droog humor zit denk ik.

6. Wat is het laatste liedje wat je geluisterd hebt?
All Night - Beyoncé / LEMONADE

7. Naar wie was je laatste appje?
Dat was in een groepsapp: sukkels



8. Wat was je eerste emailadres?
Euh ik denk dat dat gewoon mijn naam was en dan met @home.nl er achter, haha.

9. Waar kun je je enorm om ergeren?
Mensen bij mij op school die zich kinderachtig gedragen (ook al was ik in de brugklas ook zo), niet fatsoenlijk kunnen lopen waardoor je tegen ze aan botst, mensen die te negatief zijn en mensen die te positief zijn (op zo'n hele neppe manier).

10. Wat is je meest awkward moment ooit?
Ik denk dat dat was op vakantie heel lang geleden, ik was toen nog heel jong en gebruikte het mannentoilet (geen idee waarom..) en toen had ik de deur niet op slot en trok iemand de deur open. Awkward.

11. Wat is je favoriete dag van het jaar?
De kerstvakantie.. Oké dat zijn meer dagen maar ja. Het is dan kerst, vakantie, mijn verjaardag en oud en nieuw. Ik vind dit altijd hele leuke dagen!

12. Wat is je favoriete emoji?
Euh, ik heb niet echt een favoriet. Ik denk dan toch de standaard lach emoji (met die tranen van het lachen) aka de meest gebruikte emoji.

13. Katten of honden?
Ik heb nooit een kat gehad maar wel een hond.. Ik vind honden ontzettend leuk maar ik vind katten ook wel schattig. Toch ga ik wel voor een hond, daar kun je voor mijn gevoel wat meer mee?

14. Serie of film?Ik denk toch serie omdat ik series echt geweldig vind.. Wel lastig, ik zou niet zonder één van de twee kunnen. 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top