8 Typische Dingen Die Bloggers Doen


Hey! Ik ben nu al een tijdje een blogger, best vreemd om te zeggen eigenlijk maar het is wel zo. Ik zie best vaak videos van tien typische ... dingen. Vandaag leek het me wel eens leuk om dit zelf te proberen en dan met bloggers. Dus hier, acht typische dingen die bloggers doen. Lets start!

1. Make up kopen om het te reviewen
Dit is iets wat ik misschien iets te vaak heb gedaan.. Ik hou van nieuwe make up kopen en ik vind het zo leuk om het te reviewen. Dan zie ik ook dat jullie het leuk vinden om te lezen, aan de pageviews te zien, dus ja soms koop ik iets meer dan nodig qua make up. Om de één of andere reden is dit vaak lippenstift.

2. Geen inspiratie? Tag time!
Als ik geen inspiratie heb maar wel graag een blogpost wil posten dan kies ik vaak voor een tag. Als ik het mezelf echt makkelijk maak dan kies ik gewoon een tag die ik ergens op internet vind.

3. Multitasken
Ik blog nooit alleen, tegelijkertijd kijk ik vaak YouTube of naar televisie. Of doe ik heel wat anders. Maar dit heb ik eigenlijk met alles wat ik doe, volgens mij kan ik me gewoon heel slecht focussen op één dag tegelijk haha.

4. Eerst foto's maken!
Direct als ik wat nieuws heb gekocht maak ik foto's, als ik het tenminste op mijn blog wil delen. Dit is vooral belangrijk met make up want anders gebruik je het en dan zit er al een afdruk op tijdens het maken van de foto's. Met kleren doe ik het ook altijd, ook voordat ik ze opruim haha.

5. OOTD
Een OOTD maken is een stuk moeilijk dan je misschien wel denkt. Je moet een leuke outfit dragen, die je nog niet op je blog hebt staan en ook niet erg vergelijkbaar is met wat iets wat er al op staat. Het licht moet goed zijn voor de foto's en (het belangrijkste) je moet zelf ook goed op de foto staan! Soms dan ben ik een tijdje bezig geweest met een OOTD maken, heeft mijn zusje foto's gemaakt en dan kom ik er achter dat ik niet leuk op de foto's sta.

6. Fuck de winter
Deze winter kwam ik er achter wat vreselijk de wintertijd is. Je hebt zo weinig tijd om goede foto's te maken en dan is het ook vaak zo dat je te lang bezig bent met school voordat je tijd hebt en dan is het hele licht alweer weg.

7. Veel reacties achterlaten
Ik laat niet heel erg veel reacties achter maar ik doe het wel. Om te verlinken naar mijn eigen blog en natuurlijk ook om de blogger een compliment te geven. Ik vind het helemaal prima als je een reactie schrijft waarin je je blog benoemd maar hou het wel eerlijk. Vind je iemand zijn post goed, zet dat er dan bij!

8. Je doet meer
Ik denk dat wanneer je een blog hebt dat je eerder iets hebt zoals een bucket list, zodat je mensen kunt vertellen over de dingen die je doet. Ik weet niet zeker als dit bij iedereen zo is. Maar ik probeer soms meer te doen, zodat ik meer te vertellen hebt.

En dan was dit het alweer! Ben je een blogger, zijn deze dingen herkenbaar? Laat het me weten! Liefs, 

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Jaa, herkenbare dingen! Alles wat binnenkomt om te reviewen, eerst foto's schieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top