Dauwtrappen!




He! Sorry dat er zolang niks online is gekomen.. Ik heb afgelopen dagen veel gedaan en had niet echt tijd om veel te bloggen. Maar er komen weer leuke dingen aan! Vandaag ga ik jullie vertellen over het dauwtrappen dat ik heb gedaan. Ik ben namelijk samen met een groep vriendinnen gaan dauwtrappen! Benieuwd? Lees dan snel verder.

 Holy shit. Wat ben ik vroeg mijn bed uit gegaan die dag.. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik kwart over vier wakker werd maar dit ging niet helemaal volgens plan: ik had me verslapen. Vijf uur werd ik wakker terwijl ik toen weg zou gaan. Ach, tien over vijf ging ik met twee andere vriendinnen onder weg om een vriendin op te halen. Daarna zijn we met zijn vieren richting Nijverdal gefietst, we wouden graag ontbijten in de McDonalds.. Alleen toen begon ik op te zoeken hoe laat die open was, op Google stond 8 uur s' ochtends. Maar, wij waren rond kwart voor zeven al bijna bij de McDonalds. Gelukkig kwamen we op begeven moment een groep jongens tegen en vroegen we hun als de McDonalds al open was en hun zeiden van wel. Gelukkig was dit ook zo! Dus om zeven uur zat ik een McFlurry te eten.

Hierna kwamen de andere twee meiden met wie we gingen dauwtrappen ook. We hebben toen besloten om naar een uitkijkpunt in Nijverdal te fietsen want we wouden graag de heuvel af haha. Dit was een behoorlijke fietstocht, vooral als je het niet vaak doet. De heuvel die je op moet is namelijk erg hoog. Maar eerst gingen we proberen om op een soort boomstam te komen die was vastgezet bij een bos. Hier hebben we best wel lang gestaan en ik heb me kapot gelachen. Alleen toen begon de reis.

Rond 9 uur of eerder waren we bij het uitkijkpunt.. We zijn hier echt lang gebleven. We hebben wat gegeten, gedronken en heel veel foto's gemaakt! Het was erg grappig en gezellig hier. Uiteindelijk gingen we even overleggen wat we nou precies gingen doen. Als we verder gingen fietsen, naar een terrasje gingen of gewoon terug naar huis gingen. Uiteindelijk besloten we om naar Wierden te gaan, daar hebben ze namelijk twee lekkere ijswinkels: Bonvanie en Crumz.
Maar toen kwam eindelijk ons moment, we konden donders hard van de heuvel af fietsen. Ik kan je eerlijk zeggen, dat gaat echt heel hard.

We hebben toen even stil gestaan in het centrum van Nijverdal, hier was alles nog gesloten en hierdoor twijfelden we als het in Wierden al wel open was.. Maar we zijn doorgefietst naar Wierden en besloten om naar Crumz te gaan want daar hebben ze ook Frozen Yoghurt. Toen we daar aankwamen was die volgens mij net open. We hebben allemaal besteld en zijn toen op het terras daar gaan zitten. We zijn hier ook behoorlijk lang blijven zitten, haha. Dit was weer ontzettend gezellig maar rond half 12 besloten we om terug naar huis te gaan. Zo gezegd zo gedaan.

Het dauwtrappen is dus zeker geslaagd! Vanavond gaan we nog met een paar naar Randrock in Vriezenveen, even kijken als het daar nog leuk is haha. Liefs,

Ging jij nog dauwtrappen?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top