Dingen die ik me afvraag.. Over bloggen!?


Hey! Ik blog nu al een behoorlijke tijd, maar er zijn toch wel wat dingen die ik me echt afvraag over al dit bloggen. Het leek me wel leuk om al deze dingen eens op te schrijven voor jullie! Benieuwd naar wat ik me afvraag over het bloggen? Lees dan snel verder!

1. Hoe kunnen mensen elke dag super goede artikelen te schrijven?
SERIEUS? Elke dag weer wat nieuws wat ook nog een top kwaliteit heeft!? Dat is toch super lastig.. Ik doe echt mijn best maar het lukt mij ook niet altijd, daarbij soms upload ik ook wel een artikel waarover ik niet super tevreden ben..

2. Hoe kun je bekend worden met een blog?
Tja, dit is echt iets wat ik me afvraag. Ik snap er niks van hoe je door een blog bekend kunt worden, maar eerlijk gezegd geef ik er niet zo heel veel om. Het gaat mij er meer om dat je er plezier in heb.

3. Hoe komen mensen op mijn blog terecht?
Dit is  één van de dingen die ik me echt afvraag.. Ik weet het echt niet! Soms Google ik eens op woorden die ik recent heb gebruikt als tag bij mijn blog, maar eerlijk waar ik kom echt niet altijd op mijn blog terecht..

4. Hoe kunnen bloggers altijd leuk op foto's staan?
Als ik een OOTD maak dan is meer dan de helft van de foto's te lelijk voor woorden. In sommige gevallen is geen enkele foto gelukt. Iemand geef mij tips hoe je altijd goed op foto's staat, misschien falen mijn selfies dan ook wat minder haha.

5. Waarom zijn super leuke, kleine bloggers niet bekend?
Ik volg een paar kleinere blogs, waaronder: niennthings.blogspot.nl en ik vind deze blog leuker dan de grootste blogs! But, dit is natuurlijk mijn mening..

6. Hoe kun je geld verdienen met bloggen?
Hiermee doel ik op hoe kunnen grote bloggers, zoals Mascha, leven van het geld wat ze verdienen met hun blog. Ik snap dit oprecht niet..

Dan waren dit de dingen die ik me afvraag over bloggen! Sorry voor het wat kortere artikel, maar waarschijnlijk komt er morgen wat leuks en langs aan.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top