Essence Stay All Day Concealer VS Essence Camouflage Cream Concealer


Hey! Afgelopen jaar is concealer één van de make up producten geworden die ik niet meer kan missen.. Het werkt ontzettend fijn en het is ook een geweldig product! Ik heb tot nu toe eentje heel veel gebruikt en de andere heb ik nou net een tijdje. Vandaag vergelijk ik Essence Stay All Day Concealer met Essence Camouflage Cream Concealer. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik ga dit in meerdere onderwerpen doen: het design, het product (aanbrengen) en het resultaat. Let's start!

Het design
Bij beiden is het design gewoon simpel en mooi. Ik vind het allebei misschien wel iets te simpel.. Daarom vind ik het design van Essence Stay All Day Concealer net wat mooier want die heeft toch een beetje kleur gebruikt. Maar ook de andere is prima!

Het product
Ik was eerst heel erg fan van Essence Stay All Day Concealer omdat het heel simpel en fijn werkt, ik ben er toen mee gestopt omdat het heel snel op was. Maar het werkt erg fijn, je smeert het gewoon op de plek waar je het wilt hebben en je smeert het uit. Het droogt niet snel op, waardoor je even de tijd hebt om te zorgen dat het goed zit. De kleur is redelijk licht maar dat is voor wallen best wel fijn! Dit vind ik voor puisten wel wat minder werken..
Essence Camouflage Cream Concealer werkt ook erg fijn! Het is nu een beetje anders alleen.. Je kunt kiezen uit twee kleuren die je met een kwast of met je vinger op de gewenste plek smeert. Het dekt (een beetje tot mijn verbazing) ontzettend goed! Ik gebruik de lichtste kleur het meeste maar de andere ook wel redelijk veel. Het werkt ontzettend fijn. Het droogt wel iets sneller op waardoor je iets minder tijd hebt, het smeert ook niet zo goed uit. Maar deze is ook niet vloeibaar.


Het resultaat
Als ik kijk bij het resultaat van Essence Stay All Day Concealer zijn mijn wallen redelijk goed weg, rode plekjes ook een beetje maar puisten gewoon niet. Pukkels en puisten zijn gewoon ietsjes minder. Terwijl als ik de Essence Camouflage Cream Concealer gebruik het veel beter dekt bij pukkels en puisten, dus ook het resultaat beter is. Ook bij wallen doet die het goed. Het nadeel is wel dat het een beetje te zien is onder je ogen dat je iets hebt gebruikt..

Uiteindelijk vind ik de Essence Camouflage Cream Concealer toch fijner! Het dekt beter en werkt ook fijn, daarbij is het veel minder snel op. Het design is misschien wat te simpel, maar het gaat uiteindelijk toch om het product. Natuurlijk is dit wel allemaal mijn beter, dit betekend dus niet dat deze beter is dan de andere. Misschien vind jij de andere wel veel fijner!

Dan was dit het voor vandaag! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top