GOALS | Voor de zomervakantie


Hey! De zomervakantie komt steeds dichterbij.. Ja, ik ben degene die in de meivakantie (ik schrijf dit 7 mei) al aan de zomervakantie denkt en gek wordt van de gedachte aan school. Even serieus, ik ben helemaal klaar met school. Maar, nog ongeveer tien weken voor mij en dan heb ik zomervakantie! Het leek me wel erg leuk om wat goals te bedenken die ik voor de zomervakantie wil behalen, dezen kunnen leuk zijn voor mij maar ook een stuk minder leuk.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Een nieuwe bikini halen
Laten we met iets leuks beginnen, haha. Ik wil voordat ik naar Frankrijk ga, het allerliefst nog voordat de vakantie begint, een nieuwe bikini! Ik weet nog niet precies wat voor één, misschien met een beetje zachte kleuren of gewoon zwart. Ik zie het wel.

2. Goed voorbereiden op de toetsweek
Ik heb nog één toetsweek dit jaar, dit is best wel vlak voor de vakantie dacht ik. Ik wil me ditmaal (nog) beter voorbereiden dan normaal. Er komt namelijk een moeilijke wiskunde toets in en die telt veel vaker mee, dat is dan ook mijn kans om weer mooi te staan voor wiskunde. Ik ga dus op tijd beginnen en me goed voorbereiden.

3. Op voetbal
Aankomende dinsdag ga ik eens kijken bij een voetbal training hier en waarschijnlijk ga ik die donderdag erop zelf mee doen.. Ik zocht al een tijdje een sport en ik vind voetbal best wel leuk! Ik ben er niet goed in, jammer genoeg, maar het lijkt me wel erg leuk om te doen.

4. Geld besparen
Ik geef de laatste tijd iets te veel geld uit, oeps. Ik wil dit iets minderen maar dit is best wel lastig in deze tijd, ik haal best wel graag ijs namelijk. Maar ik wil toch iets minder gaan uitgeven.

5. Vooruit werken met mijn blog
Als ik in de zomervakantie in Frankrijk zit heb ik niet altijd even veel zin om te gaan bloggen, eerlijk is eerlijk ik zwem dan liever of wat anders. Maar, ik wil wel graag dat er in die tijd nog blogposten online komen. Daarom ga ik heel erg vooruit werken, dan hoef ik in de vakantie zelf niet veel te doen. Daarna komen natuurlijk wat blogposten over Frankrijk.

6. Meer fruit eten
Ik eet best wel veel chocola en allemaal andere ongezonde dingen.. In plaats hiervan wil ik iets meer fruit gaan eten, iets gezonder haha.

7. Meer water drinken
Dit vind ik echt lastig.. Volgens mij moet ik wat meer drinken, meer water drinken dus. Ik wil ook minder frisdrank drinken, hier ga ik maandag mee beginnen. Ik ga proberen het in te wisselen voor ranja, water en optimel. Hopelijk lukt het haha.

8. Zomerschoenen halen!
Iets wat ik eigenlijk heel snel wil gaan doen.. Nieuwe schoenen halen. Ik denk er aan om bordeaux rode All Stars te halen, ik heb namelijk nog geen All Stars.

Dan waren dit ze wel! Ik wil graag deze doelen halen voor de zomervakantie, hopelijk lukt het me. Liefs,

Heb jij nog doelen voor de zomervakantie?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top