Make Up Organizer | Action


Hey! Here I'm again. Afgelopen zaterdag liep ik door de stad met een vriendin van me, toen we bij de Action waren kwamen we dit tegen. Een make up organizer. Ik ben de laatste tijd best bezig om mijn make up wat mooier en handiger neer te zetten. Dit is eigenlijk de ideale oplossing hiervoor!
 
Dit is hem dan! Ik heb de verschillende stappen die ik heb gemaakt met het inpakken even in een collage gezet. Ik zal het nu een beetje uitleggen.. Maar, natuurlijk kun je dit gewoon aanpakken zoals je het zelf wilt! Ik heb hem (natuurlijk) als eerst gewoon uit de doos gehaald.. Daarna heb ik de mascara en lippenstift gekozen die ik het meeste gebruik en heb dezen in de vakjes gedaan. Ik heb de mascara achterin gedaan en de lippenstift helemaal voorin.
Mijn fijnste kwasten heb ik allemaal in een ander bakje gedaan. Toen heb ik mijn twee poeders, concealer, foundation en beautyblender in het voorste vakje gedaan. Dit past net maar ik wou die spullen graag bij elkaar. Toen heb ik nog wat meer lippenstift erin gedaan, uiteindelijk koos ik er voor om ook wat spullen er in te doen die ik amper gebruik. Mijn blush, extra kwast, wenkbrauwgel en oogschaduw basis.






Ik ben er eigenlijk erg tevreden mee. Je kunt er erg veel in kwijt, het blijft staan behalve als het iets te dun is.. Maar het werkt erg fijn! Je kunt hem halen bij de Action voor 2,99 euro. Zeker een aanrader.

Heb jij al een make up organizer of wil je er nog één halen? Ik ben benieuwd, haha. Liefs!



 

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Ik heb ook zo'n organizer maar ik moet bekennen dat ik hem eigenlijk helemaal niet gebruik! Hij past niet echt ergens op mijn kamer...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem juist erg fijn! Jammer dat die niet bij je kamer past, gelukkig bij mij wel haha.

      Verwijderen
  2. Ik zag ze ook al eens staan bij de Action. Lijkt me wel heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze heel erg handig! Het is zeker een aanrader. Liefs!

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top