MIJN BRUGKLAS TIJD

(omg deze foto, hij is van mij uit de brugklas.. dit kan niet, haha.)

Hey! Voor vandaag heb ik weer wat nieuws bedacht, ik ga jullie soms eens een dom verhaal vertellen wat me is overkomen. Geen idee als het leuk is of niet, maar ik merk het dat ik zelf leuk vind om het allemaal persoonlijk te houden op mijn blog en jullie ook.. Vandaag ga ik jullie vertellen wat voor een vreselijk falend brugklasser ik was. Waarschuwing: ik was een vreselijke brugklasser. Benieuwd? Lees snel verder!

Mijn brugklas tijd, ik moet al lachen als ik er aan denk. Ik had een hele leuke klas, een leuke vriendinnengroep (met wie ik nog steeds omga!) en onze mentor was ook erg leuk. Alleen waren wij een beetje van die typische kut brugklassers die elke leerling haat. Ik en mijn vriendinnen renden door de gangen als malloten. We wouden niet te laat komen, vooral niet in het begin, en we verdwaalden soms. Heel soms.

Er is één ding wat toch wel het ergste is, dat was rap de kat. Ik kan hier nog stuk omgaan, ik heb laatst namelijk deze video terug gevonden (ik ga deze nooit delen met iemand, haha!). We waren met zijn zessen hierin en twee van mijn vriendinnen gingen rappen, ik zelf en drie anderen gingen er heel random bij dansen. Natuurlijk ging dit niet helemaal goed (GAAT FOUT) (HEFTIGE REACTIE) want een vriendin begon mij als een soort wesp te prikken in mijn arm, ik vond dit niet zo leuk en besloot haar te slaan. Niet zacht, nee een volle bitch klap in het gezicht. Nogmaals sorry voor als je dit leest xx. Ik kan nog steeds stuk gaan als ik de video zie.

Wat we ook deden was ook donders falend. Onze kantine was wel redelijk groot, maar niet groot genoeg voor onze school. Niet iedereen had plek en brugklassers hadden al helemaal geen plek. Dus er waren momenten dat wij (onze vriendengroep) geen plek hadden om te zitten. En ja, toen zaten we op de grond. Dit is dus echt een paar keer voorgekomen.

Geen idee waarom maar ik maakte altijd dit soort foto's. Dit was trouwens ook één van mijn favoriete broeken, nu draag ik hem nooit meer.

 Waar we ook echt goed in waren was op tijd komen, nee dit is niet sarcastisch. We zaten dan vaak met (bijna) de hele klas voor het lokaal te wachten op de leraar. We renden door de gangen, like waarom!?

En dan deed ik ook nog eens al mijn huiswerk in de brugklas, waarop ik zo erg mijn best deed en ik begon weken van ten voren aan toetsen. Dat is nu wel anders, haha.

Wat ook echt een ramp was dat was mijn Instagram feed, het bestond uit domme nutteloze foto's en super lelijke foto's van mijzelf. Ik had rond de twee/driehonderd foto's en ze waren allemaal belachelijk. In de zomervakantie tussen de eerste en tweede klas heb ik al deze foto's verwijderd en wat heeft dat veel tijd gekost. Sinds dat moment is mijn insta feed normaal, thank god.

Gelukkig ben ik niet meer zoals in de brugklas, haha! Wat een ramp. Maar ik heb wel een leuke tijd gehad. Liefs,

Hoe was jij in de brugklas?

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top