MUA Velvet Lip Lacquer, Tranquility | Review

Hello! Ik had laatst een soort deal met mezelf: als ik voor wiskunde en Frans boven de zes zou halen (ik vind het echt vreselijke vakken namelijk) mag ik een nieuw make up artikel kopen. Ik wou al heel graag een liquid lipstick en dus hier is die dan! Ik heb deze gekocht bij de kruidvat en vandaag ga ik hem reviewen voor jullie! Benieuwd? Lees dan snel verder!
 
 
Als allereerste het design, ik vind het er heel netjes en leuk uitzien! Het is erg rustig en niet te druk (wat je soms nogal hebt..), daarbij vind ik het lettertype erg mooi. Vooral het woord Velvet natuurlijk. Het ziet er gewoon echt mooi uit, ook met de goudkleurige dop. Als dit om eerste indruk gaat zou mijn eerste indruk direct goed zijn door het design.

Dit is de kleur! Ik vind hem zelf ontzettend mooi.. Ik hoop dat het goed te zien is trouwens. Maar het is een beetje een nude kleur met een roze ondertoon vind ik zelf. Op mijn lippen ziet die er weer wat anders uit.. Het verschilt niet erg veel, maar ik denk dat het bij iedereen anders uit pakt als je kijkt naar huidskleuren.

Hier zie je hem op mijn lippen.. Het is iets anders dan op mijn arm, maar ik vind het nog steeds een mooie kleur! Het is gewoon niet zo'n opvallend kleur die je voor elke gelegenheid wel kan dragen.. Zo'n kleur had ik nog niet echt dus ik ben er erg blij mee.

Dan hoelang hij blijft zitten.. Dit verbaasd me oprecht. Ik heb hem op ongeveer kwart over drie, half vier opgedaan. Niet heel dik. Toen heb ik gewoon wat gedronken en avond gegeten, hij zat nog perfect. Rond half 10 ging ik naar boven om naar bed te gaan en mijn make up er af te halen. Bij de hoekjes was het wel wat weg maar verder zat de lippenstift nog prima! Dit verbaasde me echt heel erg want normaal is mijn lipstick er al af na twee uur. Super fijn dus! En ja, ik heb een bril haha.


Het enige wat ik iets minder vind.. Dit was hem toen ik hem opende, ik baalde best wel dat die al direct vies was. Maar ja, dat is eigenlijk niet zo'n heel drama en daar kan ik wel mee leven.

Ook het product zelf is prima. Het werkt heel simpel, je doet het op als een lipgloss en binnen twintig seconden is het opgedroogd zoals een lippenstift. Het is na die tijd een beetje plakkerig als je je lippen veel op elkaar doet. Het werkt precies zoals het zou moeten dus!

Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop. Het blijft lang zitten, werkt fijn en het ziet er mooi uit (kleur en design)! Je kunt hem zelf ook halen, hij is in meerdere kleuren te halen en dit is de kleur Tranquility. Hij is voor 4,99 te halen bij de Kruidvat! Hij is trouwens van Make Up Academie (MUA). Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top