outfit of the day • thirteen


Hey! Het is (voor mijn doen) alweer een tijdje terug dat ik een OOTD heb gemaakt.. Afgelopen vrijdag ben ik in Amsterdam geweest, oh man wat was het druk, en hier heb ik wat nieuwe kleding gehaald. Omdat het maar drie items zijn is het te weinig voor een shoplog, maar precies genoeg voor een OOTD! Benieuwd? Lees dan snel verder..






Dit ontzettend leuke jasje was het eerste wat ik zag hangen in de winkel, het was even zoeken naar mijn maat.. Alleen die zat er niet bij. Daarom heb ik hem een maatje groter genomen, maar volgens mij valt die best wel klein uit. Anders had ik hem waarschijnlijk in het blauw gehaald, maar deze kleur vind ik echt veel mooier!
Deze broek is het type broek wat ik al een tijdje zoek.. High waisted, licht en met één of twee gaten er in. Bingo! 
En dan dit shirtje, ik ben heel erg van de streepjes. Ik weet niet waarom maar ik vind gestreepte shirts echt heel leuk. Ik heb er niet zo heel veel, dus deze kon er nog wel bij haha.


Jasje: Bershka
Broek: Bershka
Crop Top: Zara 
En dan was dit de OOTD alweer.. Hopelijk vonden jullie het leuk! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top