Personal Update | School & Winactie


Hey! Het is nog maar dinsdag nu ik dit schrijf maar ik ben nu alweer toe aan vakantie.. Ik weet niet hoe het komt maar school is te vermoeiend.. Like, waarom nu al huiswerk opgeven? School is net twee dagen bezig. Maar ja, ik zeur wel verder na het lees verder knopje! Benieuwd naar mijn gezeur en naar nog andere dingen? Lees dan snel verder!

Oh my god ik wil vakantie. Twee dagen school en ik ben alweer aan vakantie toe.. Hoe kan dit!? Maar hey, even realistisch blijven het is nog langer geen vakantie. Nog ongeveer tien weken, waarin ook nog een toetsweek. Bij mij op school zijn ze ook alles aan het verbouwen, ik snap er niet veel van om eerlijk te zijn. Een heel lokaal licht er uit, das er zit een groot gat. Voor mijn gevoel is het plafond ook lager geworden, maar geen idee als dit wel klopt. Alleen nu ben ik bang dat er in de zomervakantie ontzettend veel gaat veranderen en dat ik dan na de zomervakantie als een brugklasser verdwaald rond loop.. Oeps haha.

Ik heb trouwens zo'n zin in de zomervakantie! Naar Frankrijk, lekker weer, geen school, veel ijs en heerlijk relaxen. Ik kijk echt ontzettend uit naar de vakantie, can't wait! Lekker een tijdje niks doen. Misschien moet ik maar de dagen gaan aftellen in plaats van de weken.


Super leuk, ik ga binnenkort een winactie doen op mijn blog! Deze kun je tussen nu en 2 à 3 weken verwachten.. Ik ga er nog niet te veel over verklappen maar ik vind het wel ontzettend leuk om te doen..

Ohja, iets wat ik nog niet eens gedeeld heb.. Mijn haren zijn bruin. Ik heb ze afgelopen zaterdag geverfd (nou, mijn moeder) weer met kleurspoeling. Bij de volgende OOTD zal dit wel te zien zijn. Jammer genoeg heb ik nog geen goede selfie kunnen maken dus kan dat er ook niet bij..

Ik heb ook nog een vraag aan jullie.. Wat voor soort blogpost zouden jullie nog eens willen zien op mijn blog? Ik weet het niet zo goed.. Ik wil misschien een thema week gaan doen binnenkort maar ik heb geen idee wat voor een thema. Als je nog een leuke tag weet die ik eens moet invullen laat het dan vooral achter! Liefs Nienke,


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top