Personal Update


Hey! Volgens mij is het alweer een tijdje geleden dat ik een personal update heb gedaan.. Althans, dat denk ik want ik weet het niet helemaal zeker. Ik had gewoon zin om nog eens een personal update te doen! Ik heb namelijk nieuws en ik heb leuke dingen gedaan. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Ik zou het maar direct vertellen.. Ik krijg een bril! Ik had al een tijdje dat ik echt moest turen om dingen van een afstand te zien, bijvoorbeeld als ik achterin de klas zat en iets op het digibord moest lezen. Toen liep ik vorige week langs het kanaal hierin de buurt met mijn vader, toevallig vroeg hij me om wat voor te lezen. Alleen dit kon ik niet lezen, het was niet eens zo heel ver weg. Toen werd besloten dat het misschien wel zo slim was als ik eens naar de opticien zou gaan.
Ik kwam daar echt met het idee van ik wil geen bril, maar lenzen. Ja misschien een bril voor thuis. Maar dit ging iets anders.. Ik kreeg te horen dat ik dan eerst een tijdje moest proberen enzovoort. Maar daarna ging ik brillen passen en tot mijn verbazing kwam ik een bril tegen die ik nog best wel leuk vond ook. Dus binnenkort heb ik een bril. Als ik hem heb laat ik jullie foto's zien!






Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover.. Het concert van 5 Seconds Of Summer! Ik heb echt een geweldig tijd gehad. Ik heb nog nooit zo hard staan gillen en meezingen. Eerlijk waar, het was een van de beste avonden ooit. Ik vond het zo leuk om ze eindelijk live te zien. Trouwens de foto van hierboven is genomen op de plek waar ik zat. Ik zat op de hoogste plek van heel de zaal en oh man dat was echt hoog.

Maar wauw, ik heb echt genoten die avond! Ik las vandaag op Twitter dat we met zijn allen rond de 111 decibel hebben gegild.. Ik weet niet zeker als dit waar is.. Er was één moment dat we met de hele zaal zo hard aan het gillen waren, dat 5SOS ook niet meer aan het spelen waren. Ik gilde (natuurlijk) ook donders hard mee en mijn oren trilden gewoon van binnen. Dat was misschien een teken dat het iets te hard ging, haha.




Maar naar een geweldig weekend is school weer begonnen, nu ik dit schrijf is het maandag en ik ben alweer donders moe. Maar vandaag heb ik hard geleerd, morgen moet ik nog even leren en dan heb ik woensdag een presentatie (Duits) woehoe. Ach, vanaf dan hoef ik niet meer te leren voor deze week en heb ik weer wat vrije tijd. Gelukkig is mijn week niet zo heel lang, nog een paar dagen tot het zesde en één dagje tot het vijfde.

Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om nog eens een personal update te lezen. Liefs,



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top