Spotify Lijst | Mei 2016


Hey! Veel bloggers doen het al, maar vandaag doe ik ook eens een poging.. Ik laat jullie mijn Spotify lijst zien.. Als het goed ontvangen word ga ik het misschien vaker doen, bijvoorbeeld maandelijks of eens in de twee weken. Maar dat komt later wel, haha. Deze keer ben ik heel erg van de acoustische muziek! Benieuwd? Lees dan snel verder.




Muziek die ik heel veel luister op het moment is acoustische muziek en dan vooral covers op bekende liedjes. Bijvoorbeeld de cover op Watch Me (Whip / Nae Nae).. Ook Slow Down staat in mijn lijst, ik ben persoonlijk niet heel erg fan van dit lied maar toen Douwe Bob hem live uitvoerde vond ik het veel mooier! En natuurlijk om Nederland te steunen (het is nu nog zaterdag) moet ik hem wel een beetje kennen haha. Trouwens, ik denk dat Nederland best wel kans maakt. Of Rusland of België.

Verder kwam ik erachter hoe geweldig de meeste Spotify Session afspeellijsten zijn! Ik heb die van Demi Lovato gevonden en echt wauw. Ik luister hem ontzettend graag!

Je kunt trouwens mijn Spotify afspeellijst ook volgen! Dan was dit het voor vandaag.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top