Three Things Tag


Hey! Ik wou deze tag al een tijdje doen maar toen had ik net een tag gedaan.. Daarom doe ik het nu! Vandaag doe ik de Three Things Tag. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Drie dingen die in je tas zitten:
♥ Schoolboeken
Maandverband
♥ Oortjes

Drie dingen op mijn bureau:
♥ Notieboekjes
Pen
♥ Elastiekjes

Drie favoriete meubels thuis:
♥ Mijn bed
♥ De bank
♥ Een stoel naast de kachel


Drie favoriete fruitsoorten:
♥ Aarbei
♥ Banaan
♥ Appel

Drie blogs die ik dagelijks bezoek:
So Juul 
xNIENNTHINGS 
Jiami

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
♥ Wild -Troye Silvan
Fools -Troye Silvan
♥ Talk Me Down -Troye Silvan
Oké, ik denk echt dat ik een verslaving aan het opbouwen ben.. Oeps.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
♥ Ik ga zo Sims doen
♥ How I Met Your Mother, ik ben echt zo benieuwd wie nou eigenlijk 'de moeder' is
♥ En op dit moment vraag ik me af wat de volgende vraag is haha.


Drie favoriete sporten:
♥ Hardlopen: dit heb ik echt lang gedaan, ik vond het ook echt heel leuk!
♥ Voetbal: ik denk dat ik op voetbal ga, ik vind het namelijk ontzettend leuk.
♥ Dansen: ik heb heel lang op dansen gezeten, ik genoot hier altijd echt van haha.


Drie dingen waar ik gelukkig van word:
♥ Familie en vrienden
♥ Youtube: geen idee waarom, maar ik kan er zo om lachen en lachen maakt me gelukkig
♥ Bloggen: na het bloggen ben ik altijd erg tevreden en dat maakt me gelukkig


Drie favoriete quotes:
♥ Dress like you're already famous
♥ Hard work pays off
♥ Do more of what makes you happy


Dan was dit de tag! Hopelijk vonden jullie hem leuk. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top