Troye Sivan


Hey! Afgelopen week heb ik echt een super leuke artiest 'ontdekt'.. Ik kende het lied Youth al wel, maar meer ook niet. Op YouTube kwam ik een video tegen van FineBros, hierin gingen ze verschillende mensen laten reageren op de videoclip serie Blue Neighboorhood van Troye Sivan. Holy shit. Ik keek de videoclips.. Holy shit.


Wauw. Ik moet eerlijk zeggen, het is lang geleden dat ik zo onder de indruk was van een videoclip op een positieve manier. Om eerlijk te zijn, toen ik de serie uit had (deze bestaat uit 3 videoclips) moest ik wel een traantje wegpinken. Het was gewoon zo mooi, de clip was zo gevoelig en mooi maar ook de muziek paste er zo geweldig goed onder!

Die avond ben ik meer van zijn muziek gaan luisteren, om precies te zijn heb ik gewoon zijn nieuwste album aan mijn Spotify afspeellijst toegevoegd en heb hier naar zitten luisteren, de hele avond. Ik vind dit oprecht super mooie muziek. Het is ook echt mijn smaak. De teksten, de muziekstyle en alles wat er bij komt kijken is gewoon geweldig.


Een dag na mijn ontdekking over hoe leuk Troye is kwam ik erachter dat hij een YouTube kanaal heeft. Dus nu heb ik een nieuwe verslaving erbij. Op dit moment ben ik dan ook aan het multitasken, zijn videos kijken terwijl ik dit schrijf.. Hij is te cute.

Vanochtend (zaterdag) heb ik via Itunes al zijn muziek op mijn telefoon gezet en ik moet zeggen, het is een geweldige toevoeging aan mijn muzieklijst. Ik ben trouwens heel erg van de teksten bij muziek, als ik echt fan ben van een artiest heeft die vaak een mooie stem, mooie muziek waarbij ook prachtige songteksten inzitten. Ik weet niet waarom, maar ik luister (bijna) nooit naar muziek waar één of andere nutteloze tekst bij hoort. Kijk natuurlijk luister ik wel naar Lil' Kleine, Ronnie Flex enzo alleen dat vind ik weer echt van die feest muziek.


Wil je eens emotionele videoclips kijken, zoek dan op Troye Sivan Blue Neighboorhood. Begin bij deel 1 en eindig met deel 3. Ben je daarna helemaal depressief? Kijk gewoon naar een video op zijn YouTube kanaal. Wissel dit telkens af en je leven is compleet.

Ik ben echt blij dat ik Troye zijn muziek heb gevonden, ik vind het geweldige muziek! Ik zou echt heel graag eens naar één van zijn concerten willen, alleen nu kwam ik er achter dat hij een maandje geleden een concert heeft gegeven in Nederland. Oftewel, ik moet nog even wachten voordat hij terugkomt. Fuck. Maar, hiermee sluit ik het af! Liefs,

Kende jij Troye Sivan al? Wat vindt je van hem?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top