WAT ALS TAG #2


Hello! Een week of twee terug heb ik een Wat Als tag gemaakt en ik zag dat deze goed ontvangen werd. Daarom leek het me wel erg leuk om er nog eens zo één te doen. Ditmaal ga ik het iets blog gerelateerde maken en dingen gebruiken die iets dichterbij zijn. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Wat als je ineens een super bekende blogger zou zijn?
Dat is toch wel iets wat echt een droom is. Van bloggen je werk maken en er ook goed aan kunnen verdienen. Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, maar he blijven dromen haha. Het lijkt mij echt heel gaaf en ik denk dat ik dan echt veel meer nog zou bloggen. Dat klinkt misschien dom maar wanneer je blog meer bezocht wordt dan krijg je ook veel meer motivatie om te bloggen.

2. Wat als je nu naar een concert zou mogen, van wie zou die dan zijn?
Troye Sivan of Stromae! Ik vind beiden zo ontzettend goed. Ik ben qua zang iets meer fan van Troye maar de concerten van Stromae zijn echt shows. Eigenlijk zou ik ook wel opnieuw naar 5 Seconds Of Summer willen! Dat was namelijk echt geweldig. Maar, ik denk dat ik uiteindelijk toch voor Troye ga omdat ik op dit moment zijn muziek gewoon echt te mooi vind.

3. Wat als je de rest van je leven nog maar in één winkel mocht shoppen, welke zou dat zijn?
Dat zou echt een ramp zijn. Maar ik denk dat de keuze niet super moeilijk is. Ik zou voor de H&M gaan, dat is niet te duur en je kunt er echt alles kopen. Daarbij hebben ze bij de H&M altijd wel wat leuks.

4. Wat als Essence een samenwerking met je zou willen?
Ik zou gillend ja zeggen. Hint, hint.

5. Wat als je iemand mocht weghalen uit de regering?
Dag, dag Geert Wilders. Ik kan echt niet tegen mensen die discrimineren en mensen beoordelen op één iemand die wat verkeerd heeft gedaan in hun ogen. Sowieso, liever dat heel zijn partij weg gaat want ik vind het grote onzin. Het ergste van allemaal vind ik nog het meer of minder gedoe. Minder Geert Wilders alsjeblieft.

6. Wat als je nog maar twee uur hoefde de slapen per dag en je dan klaarwakker zou zijn?
Dan zou ik oprecht gelukkig zijn! Ik hou van slapen maar aan de ene kant is het wel allemaal tijd wat je weggooit. Ik zou in die tijd zoveel kunnen doen, bijvoorbeeld bloggen of leren of gewoon een beetje televisie kijken. Chill.

7. Wat als je één ding aan school mag veranderen?
Dan zouden we één dag meer weekend hebben, dat zou vrijdag zijn want ik word echt gek van school. Ik heb echt graag één extra dag weekend en dan heb ik ook meer tijd voor alles.

En dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top