WAT ALS | TAG


Hey! Iets wat ik echt leuk vind om te doen is tags invullen.. Ik heb altijd het gevoel dat mijn blog hier persoonlijker door wordt en het niet telkens eentonig over dezelfde onderwerpen gaat. Ook is het ideaal voor de momenten dat ik iets minder inspiratie heb. Ik wou eerst de Three Things Tag gaan doen maar dit stel ik nog even uit.. Ik ga vandaag een zelfbedachte tag doen, de wat als tag. Ik heb twee keer een wat als artikel gedaan maar nu heb ik er een tag van gemaakt! Benieuwd? Lees dan snel verder.

1. Wat als je in de politiek zou zitten?
Ik ben het type wat direct mijn mening aan al die lui daar zou uitleggen en ze zou vertellen wat ik zo verkeerd vind aan hoe Nederland is op dit moment. Daarbij, ik denk dat ik heel snel een ruzie/discussie zou hebben met mijn vriend Geert Wilders. Ik heb namelijk een totaal andere mening over vluchtelingen, Turken en Marokkanen dan Geert Wilders.

2. Wat als je als je een vluchteling zou zijn?
Oh man. Ik zou het niet weten. Ik denk dat ik dan heel erg hoopvol zou zijn voor een beter land waar ik zou kunnen wonen. Maar ik weet niet als ik die hele bootreis wel zou overleven om eerlijk te zijn.

3. Wat als je ouders zouden gaan scheiden?
Ik zou er heel verdrietig om worden. Ik denk dat ik me echt een tijd heel slecht zou voelen, niet lekker in mijn vel zou zitten en gewoon echt heel naar zou voelen. Maar gelukkig hoef ik me hier niet al te veel zorgen om te maken, want het gaat toch niet gebeuren lijkt mij.


4. Wat als je op een andere middelbare school zou zitten?
Dan zal ik heel veel van mijn vriendinnen niet hebben ontmoet! Bijna al mijn vriendinnen ken ik via school en dat is best lastig om je een leven zonder hun voor te stellen.. Maar ik denk dat ik daar wel andere vrienden zou hebben. Maar liever blijf ik gewoon op mijn school, lekker bij mijn vriendinnen haha.

5. Wat als je blog verwijdert zou worden?
Een paar maanden terug had ik perongeluk mijn Google geblokkeerd.. Toen was mijn blog ook weg. Ik kon echt niks meer toen, mijn blog was niet meer te vinden. Alleen toen viel het me pas op hoeveel ik gaf om mijn blog, meer dan ik had verwacht. Toen voelde ik me ook niet heel geweldig. Ik denk als mijn blog definitief verwijderd zou worden dat ik ontzettend boos en verdrietig zou zijn. Daarbij ben ik ook wel het type om Google te contacteren en te vertellen dat ze dit voor me moeten oplossen. Ik weet niet zeker als ik daarna wel een nieuwe blog zou maken, dat lijkt me zo moeilijk helemaal opnieuw beginnen.

6. Wat als je gepest zou worden?
Ik zou alles aan mijn ouders vertellen.. Ik deel sowieso heel veel met mijn ouders, alles zowat. Dus ik denk dat mijn ouders het snel zouden weten en dat ik er dan wat aan zou gaan doen, naar school. Maar ik denk wel dat ik het me best wel zou aantrekken en veel over de woorden zou nadenken als ik alleen zou zijn.



7. Wat als je dronken thuis zou komen?
Ik denk niet dat mijn ouders erg blij zouden zijn.. Ik ben vijftien dus wat mij betreft is dronken thuis komen nog niet echt het beste idee voor mij om te doen. Nix18 he, hahaha.

8. Wat als muziek niet bestond?
Kijk iets wat je nooit hebt gehad daarvan kun je nooit weten hoe het is, dus als ik muziek niet zou kennen voor die tijd dan is het geen gemis in mijn leven. Maar als muziek nu ineens zou stoppen met bestaan, oh man. Ik zou dat echt niet leuk vinden. Ik kan echt niet zonder muziek.. Als muziek verboden zou worden denk ik dat ik echt heel erg zou proberen om er toch nog aan te komen en anders zing ik zelf wel de hele dag. Wat wel slecht is voor mijn oren.

9. Wat als je in een ander land moest gaan wonen (naar eigen keuze)?
Hello America, here I come! Ik zou heel graag in Amerika willen wonen, of er een tijd op vakantie gaan. Je kunt daar zoveel leuker shoppen en er is zoveel meer! Alleen, als Donald Trump president wordt denk ik dat ik gelijk emigreer naar Engeland of zoiets.

10. Wat als al je social media accounts verwijderd zouden worden?
Ach, ik zal wel even balen maar ja.. Ik zal wel even schelden maar daarna zal het wel voorbij zijn. Ik denk niet dat het een heel drama zou zijn, ik zou het gewoon weer opnieuw aanmaken. Kijk, ik ga er nou wel even van uit dat mijn blog hier niet onder valt.

Dan was dit het! Wil je deze tag zelf ook invullen, dat kan! Vermeld mij er wel even bij omdat ik hem verzonnen heb, haha.. Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top