1 SKIRT 5 LOOKS | LOOKBOOK #2





Hey! Een tijdje terug heb ik een blogpost gemaakt waarin ik met één rokje vijf verschillende outfits heb gemaakt. Vandaag doe ik dat in een iets zomerse variant! Ik heb een felle skaterskirt gepakt en geprobeerd om het met verschillende dingen te combineren. Jammer genoeg was dit nog best wel lastig door de kleur, maar ik heb mijn best gedaan. Let's start!


Dit is outfit één. Een doorzichtig hemdje die wat lager zit bij de schouders en hals. Ik heb er een grijs hemd onder gedaan omdat je anders gewoon je beha ziet en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Hemdje: Primark - 4 euro (vorig jaar zomer gehaald)

Ik vind hem zelf erg leuk! Het is makkelijk en je zou in principe het hemd wel kunnen weglaten als je bijvoorbeeld een bikini er onder aan hebt.







Bij deze outfit heb ik een spijkerjasje gedaan om het iets anders te doen. Dit is voor als het iets kouder is of voor als je gewoon een soort jas aan wil.

Spijkerjasje: Primark - 10 euro
Shirt: Primark - 10 euro

Ik denk dat ik dit zelf wel eens zou dragen alleen is het waarschijnlijk wat aan de warme kant. Dus ik denk dat ik het eerst zonder jasje zou dragen en later als het wat frisser word het jasje er bij aan zou doen.






Dit is iets minder wit en hier zit toch een iets andere kleur bij. Het shirt heeft een leuk zakje voorop zitten, haha.

Shirt: Sting - rond de 14,95 euro.

Ik vind dit zelf best wel leuk alleen ben ik niet zeker van het donkerblauw bij de skaterskirt. Waarschijnlijk zou ik dit zelf niet te veel dragen.









Opnieuw weer gecombineerd met een wit shirt, ditmaal heb ik hem er niet ingestopt omdat ik het ook wel zo vind kunnen.

Shirt: H&M -9,99 euro

Ik vind dit best wel een leuke look! Op het shirt staat trouwens een taco waar de tekst 'Taco Me Out' om heen staat. Ik vind dit shirt echt leuk ook al is die van mijn zusje haha. Ik vind het ook wel mooi staan boven de skaterskirt.








Ik wou tussen alle foto's maken even mijn telefoon checken en mijn fotograaf (aka Floor, mijn zusje) besloot om hier foto's van te maken. Ik vond deze best wel leuk en daarbij de jeugd van tegenwoordig he.

Shirt: Zara - 7,95 euro

Dit is één van de outfits die ik zelf echt zou dragen, ik draag bij bijna alles een shirt van mijn zusje omdat het combineren best wel lastig was. Ik ben verliefd op dit shirt en vind hem ook erg leuk staan met deze rok. Waarschijnlijk draag ik dit binnenkort wel eens!




De skaterskirt die ik heb gebruikt heb ik van de H&M en kostte 14,99.

Ik vond het echt leuk om nog eens zo'n soort blogpost te maken en wil het nog wel vaker gaan doen nu ik er weer tijd voor heb. Thanks to Floor die in de hitte is gaan staan voor mijn foto's haha. Heb je nog suggesties voor een bepaald kledingstuk? Laat het me weten! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top