ESSENCE LASH PRINCESS | REVIEW

Hey! De laatste tijd begint al mijn mascara een beetje op te raken en daarom heb ik woensdag even een nieuwe gehaald. Ik ben zelf fan van de dunne mascara borsteltjes en heb er daarom één uit gezocht die deze dan ook had. Het leek me wel leuk om voor jullie te reviewen. Benieuwd? Lees snel verder!

De mascara heet Lash Princess en ziet er echt ontzettend schattig uit! Hij valt redelijk snel op in de schappen door de wat andere vorm en de leuke roze details erop. Het heeft ook echt een beetje een prinsessen uiterlijk door het roze en de hartjes en schattige details. Super leuk!

Je hebt twee versies, je hebt hem ook nog in het blauw. Het verschil tussen de twee is het borsteltje waarmee je het aanbrengt, hij is bij de roze een klein beetje gebogen waardoor je hem makkelijker kunt aanbrengen en bij de blauwe is dit niet zo. Ik heb gekozen voor de roze omdat me dit wel erg fijn leek. Het werkt ook ontzettend fijn en daarom ben ik blij dat ik voor de roze heb gekozen. Hij ziet er namelijk ook schattiger uit, haha.


De mascara zelf werkt fijn, hij brengt goed aan en is netjes. Alleen de eerste keer dat ik de mascara gebruikte had ik dus nog niks op mijn wimpers qua mascara (ik draag namelijk meerdere mascara 's over elkaar heen) en toen kreeg ik gewoon echt hele erge spinnenpoten. Dit was echt heel erg. Daarom was ik best wel bang dat deze mascara toch niet zo goed zou zijn.. Ik heb hem de dag daarna over een andere mascara heen gedragen waarbij die veel beter werkte. Hij brengt ontzettend veel volume aan. Ook blijft hij lang zitten.

De conclusie is dat de mascara er erg mooi uit ziet en erg fijn werkt. Het enige nadeel is dat die voor spinnenpoten kan zorgen.. Verder blijft hij lang zitten en is die erg fijn. Zeker de prijs waard.

Je kunt hem zelf kopen voor 3,39 euro bij de Kruidvat.

Hopelijk was deze review nuttig! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top