Ik heb een bril.

Hey! Sinds vorige week dinsdag heb ik een bril.. Ik had dit eigenlijk nooit verwacht, serieus. Ik dacht altijd dat mijn ogen wel redelijk goed waren alleen dit bleek niet helemaal het geval. Best apart dat ik nu gewoon de hele dag met een bril op loop. Ik wou het hier gewoon even met jullie over hebben, hopelijk vinden jullie het interessant haha. Laten we snel beginnen in elk geval!

Ik heb een bril. Ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend maar het is er wel. Ik draag hem nu al ongeveer een week lang elke dag en ik begin er aan te wennen. Toch vind ik het gewoon apart om mezelf met een bril te zien want hey, wie verwacht nou dat die ineens een bril moet? Nou ik niet. Het valt in principe best wel mee met mijn ogen, ik heb volgens mij -0.5 en -1. Dat houdt in dat ik moeite heb met dingen van veraf zien. Bijvoorbeeld de tekst op het digibord op school wanneer ik achter in de klas zit. Of bordjes op afstand.






Hierboven een foto van de eerste keer dat ik deze bril droeg. Dit was de vrijdag dat ik voor het eerste bij de opticien was om mijn ogen te laten meten en om dus een bril te kiezen. Ik vond dit ogen opmeten gedoe best wel lastig soms. Later hoorde ik van mijn moeder dat ik telkens o zei in de plaats van d bij zo'n test waarbij je letters moest opnoemen. Maar er zat een test bij waarbij je twee plaatjes van allemaal ronde, zwarte bolletjes moest vergelijken en moest zeggen welke beter was. Dit was gewoon onmogelijk soms, dan koos ik gewoon voor het zwartste.





Ik heb nog niet echt veel 'goede' selfies met mijn bril, daarom heb ik deze twee maar gebruikt. Dan zien jullie toch een beetje hoe het er uit ziet. Waarschijnlijk draag ik mijn bril ook wel in de volgende OOTD's. Ik moet er zelf nog wat aan wennen maar eigenlijk vind ik het nog niet eens zo heel erg. Ik kan er wel aan wennen.

En dan was dit het alweer! Trouwens, er staat een winactie bij het vorige bericht. Doe hier zeker aan mee! Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top